27 Haziran 2014 Cuma

Avon Anew E-Defence Deep Recovery Cream

Avon'un olumsuz çevre koşulları için geliştirdiği Anew E-Defence serisinin gece için kullanılan Düngünleştirici Kremi bugün ki konumuz. bu serinin gündüz için kullanılan kremi Anew Multi Shield Losyonu yazmıştım daha önce.
Gündüz için kullanılan losyonu gibi kaliteli görünen bir ambalajı var. Mavi kavanoz ve metalik kapağı ile oldukça şık. Kavanoz ürünleri kullanması zor olduğundan bu bakımdan sevmediğimi de belirteyim. Neyse ki kavanoz ürünleri kullanmak için plastik çubuklar edinmiştim, onunla kullanıyorum.
Cildim hassas olduğundan ve sivilcelenmeye yatkın olduğundan biraz korkarak kullandım. Yoğun yapılı bir krem. Az bir miktarı tüm yüze yeterli oluyor. Kullandıktan sonra yüzümde bir ağırlık bırakıyor ve nedense gözlerim sulanıyor bu kremi sürdüğümde. Sivilcelenme sorunu yaşamasam da cildimi yağlandırıyor. Sabahları uyandığımda daha önce yaşamadığım bir yağlanma ve parlamayla karşılaşıyorum.
İnce çizgiler için ise bir yararını göremedim maalesef.
İlk günler her gece kullansam da son zamanlarda bu olumsuzluklar nedeni ile arada aklıma geldikçe kullanıyorum. Bu serinin gündüz kremini çok sevdim ama gece kremi ile pek anlaşamadık.
**Basın ürünüdür, objektif yorumlarımı içerir.

4 yorum:

  1. Dogru cilt ürünlerini bulmak zor is gercekten :)

    Tatlim seni mimledim, vaktin olupda yapabilirsen cok sevinirim :) Öptüm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım bakıyorum hemen mime :)

      Sil
  2. Gündüz kremleri ile aram ne kadar iyi ise gece kremleri ile bir o kadar kötü. Bazı kremler benim de gözlerime hemen etki ediyor bu detayı yazman çok iyi olmuş benim için önemli bir kriter çünkü.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çoğu zaman atlarım gece kremlerini ama bu ara maşallahım var :) Göz kremleri gözlerimi acıtıyordu da nemlendirici de ilk kez oldu şaşırdım :(

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)