21 Haziran 2014 Cumartesi

Avon Anew Clinical E-Defence Multi Shield Lotion SPF 50

Anew Clinical E-Defence Avon'un smartrepair teknolojisi ile üretilen yeni bir cilt bakım serisi. Olumsuz çevre koşullarına karşı 24 saat koruma ve onarma vadeden bu seride gündüz için SPF 50 içeren Onarıcı Losyon ve gece için Düzgünleştirici Krem bulunuyor. 
Olumsuz çevre koşulları nelerdir ve çevre koşullarına bağlı cilt hasarları nelerdir derseniz;
Duman, güneşten gelen UVA ve UVB ışınları, aşırı sıcak ve soğuk havalar, ani hava değişimleri, çevre kirliliği gibi olumsuz koşullar sonucunda ciltte oluşan matlaşma, güneş lekeleri, kırışıklıklar ve kırışık gibi cilt sorunlarını 24 saat koruma ve onarmayı vaadediyor.  
Nemlendiricim bittiğinde SPF 50 içermesi nedeni ile Avon Anew Clinical E-Defence Multi Shield Lotion SPF 50'yi denemek istedim. Açıkçası kullanmadan önce yüzümü yağlandırabileceğini düşünmüştüm ama yanılmışım. Oldukça hafif ve yağlandırmadan nemlendiriyor. 
Ayrıca bir güneş kremi kullanmamı gerektirmediği için de benim için çok pratik bir ürün. Nemlendirmesi benim için yeterli. Beyaz hafif dokusu cilt tarafından kolayca emiliyor. 
Ambalajını da çok beğeniyorum. Mavi ve metal silindirik ambalajı oldukça kaliteli. Pompalı olması da diğer bir artısı. 
Fiyatı 61 TL, zaman zaman yapılan indirimlerle daha uygun fiyata almak mümkün. 

6 yorum:

  1. Canım benim hayırlı işler, güzel tanıtımlar bol müşteriler dilerim. Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Ablacım, Sevgiler :)

      Sil
  2. Son zamanlarda bu tarz ürünlerde en sevdiğim özellik güneş koruyucu özelliği. Güneş lekeleri ile zorlu bir sınav veriyorum yıllardır. Merak ettim bu ürünü :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güneş koruma benim de dikkat ettiğim bir özellik. Ben memnun kaldım tavsiye ederim :)

      Sil
  3. Avon multi shield SPF 50 onarıcı losyon almayı düşünsem de katologda sanki normal bi nemlendirici gibi sunulmuş. bu nedenle karasız kaldım. sizce güneş koruyucu olarak düşünebilir miyim?

    sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SPF 50 koruma da içeren bir nemlendirici. Bu yaz bitene kadar kullandım, günlük hayatta ekstra güneş losyonu uygulamadan kullandım ama direkt sabahtan akşama güneşlenmek için uygun değil tabi. Bir de çok beyazsan ve lekelenmeye müsaitsen güneş kremi ile birlikte kullanılması gerekebilir.

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)