6 Haziran 2014 Cuma

Artdeco Far Paleti

Artdeco Far Paleti 2013 / 2014 kış sezonu için özel olarak tasarlanmış Talbot Runhof koleksiyonundan. Sınırlı üretim bir palet. 4lü farlar için tasarlanmış.
Aynı paletin düz olanı da vardı ama bu paleti daha çok sevdim. Bu arada Artdeco bildiğim ama çok ilgilendiğim bir marka değildi. Far bazı sadece aklımdaydı. 
Ablamın sayesinde aldığım bir palet oldu. Kendisi bu markayı çok seviyor. 
Bı arada Artdeco refill ürünleri olan bir marka, uygun paleti alıp içini farlar, allıklar, highlighterlarla doldurup kendi paletinizi oluşturabiliyorsunuz. 
Bu da benim far paletim. En soldaki 387 nolu farı pek sevmedim ama diğerlerini çok seviyorum. 
Artdeco 387 Far (en sol) : Işıltılı bir far. Altın yeşil renginde, içerisinde simler var. Yakında paletten çıkıp yerine yeni bir far gelebilir. Sevmedim :( 
Artdeco 55 Far (soldan 2.)  : Pigmentli, ipeksi yumuşak sürümü olan, rengi, duruşu harika bir far. Rengine de bayılıyorum. 
Artdeco 670 Far (sağdan 2.)  : Yine çok sevdiğim bir far. Metalik ışıltısı, sürümü, kalıcılığı herşey harika.  
Artdeco 98 Far (en sağ): İşte en sevdiğim far. İlk seçtiğim far buydu. Tam bir kurtarıcı, sür çık rengi. 
Çok sevdiğim halde biraz gaza gelip aldığımı da itiraf edeyim. Çok güzeller ama fiyatı bana göre yüksek. Farların her biri 22 TL civarı ve palette 40 TL civarı. (Net hatırlamıyorum) Ben Boyner'den aldım. Zaman zaman yapılan indirimlerle daha uygun fiyata almak mümkün.
Siz Artdeco markasının ürünlerini kullandınız mı? En beğendiğiniz ürünü / ürünleri neler?

12 yorum:

  1. Türkiyede fiyatlar cok abartili tatlim, nasil bir fiyat politikalari var anlamiyorum. Türkiyedeyken bir makyaj alisverisene cikayim dedim fiyatlar almanyadakinin üc kati, hal burda böyle olsa alman kadinlar almaz valla, zaten makyaja pek düskün degiller ;)
    Artdeco severim marka olarak, pudra kagitleri güzel, göz fari bazini senelerce kullandim, glosslari güzel, bronz pudrasinida bitirmisligim var harikaydi ve ojelerinide bir ara almistim begenmistim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım bence de çok pahalı bu yüzden uzak durduğum bir marka idi. Aslında far bazı aklımda idi ama far aldım yerine. Far bazını hala çok merak ediyorum ama

      Sil
  2. Ay bende en soldakini çok beğendim :)
    Güle güle kullan canıım

    YanıtlaSil
  3. Senin favorin olan far benim içinde favori oldu! ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazı tercihlerimiz benziyor kuzum :)

      Sil
  4. Canım güle güle kullan benim favorilerim de 98 ve 670! O altın yeşili farı aslında alt kirpiklerinin alt kısmına ince uçlu bir fırça ile sürebilirsin belki? Ben genelde göz kapağıma uygulamadığım renkleri öyle değerlendiriyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle denerim canım artık ya da belki ilerde severim belki :P

      Sil
  5. Sevda'cım Art Deco'nun far bazını uzun süre severek kullanmıştım.Farlarınıda çok beğeniyorum ancak bir palet yapmak gerçekten pahalıya geliyor.Şimdilik iki krem iki refil toz farı var elimde.Dediğin gibi indirime denk gelirsem bir şeyler daha alabilirim belki.
    Güzel ambalajlı paletini güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Far bazını çok merak ediyorum canım ben de :) Çok teşekkürler canım indirimde bakmak lazım

      Sil
  6. Ben sitelerdeki indirimden 6 liraya aldım bazı farlarını ama sağolsunlar gelene kadar kırıldı, çok geç geldi falan.. Çok yumuşak olduğu için kırılmaya çok müsait, sakın düşürme :)
    O değil de sanırım, gözümde hala denemedim :/ Bak iyi hatırlattın :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım çok yumuşak ve ipek gibi dokusu. Hadi hemen dene bakalım sevecek misin?

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)