8 Haziran 2014 Pazar

Revlon Oje / Blue Lagoon

Revlon Blue Lagoon oje tam bir bebek mavisi. İçerisinde şişe de daha çok belli ama tırnakta pek belli olmayan gümüş ışıltılar var. Maalesef sürümü zor, macun kıvamlı bir oje. 
Sürerken kıvamı nedeni ile dalgalanma yapıyor ve 2 katta zar zor opaklaşıyor. Ojeyi kalın sürdüğüm için ince sürenlerde muhtemelen 3 katta ancak opaklaşacaktır.  
Ve maalesef bunların yanında bir de zor kuruyan bir oje. Sürümünün ve kurumasının zorluğunun yanında dayanıklılığı çok iyi. 2-3 gün rahatlıkla kalıyor tırnakta.
Renginin dışında tam bir hayal kırıklığı oldu bu oje benim için. Revlon'un ürünlerini genelde seviyorum ama ojeleri sanırım çok başarılı değil. 

16 yorum:

  1. bu renge bayılıyorum ve inanır mısın, bu renkte denediğim bütün ojelerde aynı sorun var. düzgün sürülenini görmedim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Renkte sorun var yani :) Renk gerçekten güzel ama

      Sil
  2. çok güzel tam bu yazın rengi çok yakışmış canım ellerine :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, beğenmene sevindim :)

      Sil
  3. Bende Rival de Loop'un bu renk ojesini almıştım bir hevesle ama aynı bu ojedeki gibi sorunlar oldu ve hiç kullanamadım.Sanırım renkten kaynaklı bir sorun bu :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu renkten uzak duracağız o zaman :)

      Sil
  4. Golden rose nin bu renk ojesini aldım bende hatta yazısını da yazdım ama ben çok sevdim bence yazıma bir göz at eğer bu renk istiyorsan tavsiye edebilirim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bakıyorum hemen, teşekkürler :)

      Sil
  5. Revlonun bende de başka bir renk ojesi var, aynı dediyin sorunlar, bu yüzden hiç elim gitmez, üstelik boyutu da büyük, bitir bitire bilirsen, ama bu renk çok güzel, tam yazlık;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Boyutu gerçekten çok büyük, bir oje bu kadar büyük olmamalı bence :)

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)