30 Mayıs 2014 Cuma

On Bir Dakika - Paulo Coelho

Dünya yalnızca on bir dakika süren bir şeyin çevresinde dönüyor.
Paulo Coelho bu kitapta dünyaya bir hayat kadınının gözünden bakıyor. Kitaba başlarken bir kaç kişiden kitabın fazla erotizm dolu olduğuna dair yorumlar duydum ama şu an çok satılan popüler romanların bir çoğundan çok, çok daha az cinsellik ve erotizm öğeleri barındırıyor. Konu çok naif işlenmiş, gözümüze sokulmadan usturuplu bir biçimde anlatılmış. Kadına ve erkeğe dair aşk, cinsellik ve haz üzerine güzel bir kitap.
Okuduğuma pişman olmadım tabii ki, hatta duyduğum yorumlardan sonra önyargılı okuduğumdan şaşırdığımı hatta beğendiğimi söyleyebilirim. Ama mutlaka okumalısınız diyemem. Benim gibi kitaplığınızda bulunca ya da başka bir şekilde elinize geçince okuyabilirsiniz.

4 yorum:

  1. Ben de okumuştum, çok önyargılı olanlar olmuştu çevremde de insanların derinlemesine düşünmeyip yüzeysel baktığını düşünüyorum ben, dediğin gibi mutlaka okunması gerekmez ama eline geçince okunacak kitaplardan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de yüzeysel baktıklarını düşündüm haklısın. Konu çok naif anlatılmıştı .

      Sil
  2. Paulo Coelho'nun bazı kitaplarını sevdim bazılarını da bitirene kadar canım çıktı, bu kitabı duymamıştım, ilk defa duyuyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ağır bir dili var ve derinliği olan kitaplar. Ama iyi yazıyor :)

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)