20 Mayıs 2014 Salı

Nail Art Dosyası 2

Nail Art çalışmaları eskiden beri çok ilgimi çekiyor ama ben bu konuda çok sabırsız olduğumdan bir türlü yapamıyorum. Nail art yapan arkadaşları tebrik ederim, büyük bir emek hatta bazı çalışmalar sanat. Artık karar verip ben de bir şeyler yapmak istiyorum dedim ama ilk okul öğrencilerinin yazmaya başlarken önce çizgi çekerek alıştırma yapması gibi, fırça ile çalışmayı kavramak adına basit çalışmalarla başladım. 
Mesela bu çalışmada amacım ince uçlu fırçalarla düz çizgi çekmeye alışmaktı ama pek becerememişim :) Yine fotoğraflarken bir türlü yakalayamadım ama uç kısımların üzerine matlaştırıcı cila sürdüm. Yine de ellerimde duruşunu beğenmiştim bu manikürün :) Başka renklerle tekrar denesem iyi olacak.
Bunlarda kullandığım oje ve top coatlar.

6 yorum:

  1. Çok güzel bir manikür olmuş canım.Nail Art çalışmalarına bende bayılıyorum ama yapmak epeyce zaman istediğinden sürekli yerimde sayıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım, aynen ben de. Hem vakit yok hem üşeniyorum derken sadece oje ile kalıyorum :(

      Sil
  2. Bende bir türlü nail art olayına geçemedim :(
    Eline sağlık güzel olmuş tatlım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım :) Beğenmene sevindim

      Sil
  3. Benim de nail art konusunda yapabildiğim tek şey düz çizgi çekmek :) Bu tarz manikürü ben de çok seviyorum gerçekten çok şık duruyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de düz çizgiye yeni geçtim :P

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)