26 Mayıs 2014 Pazartesi

MUA Allık Shade 4

MUA Allık bana İngiltere'den gelmişti ama geldiği ilk gün daha jelatinini bile açmadan düşürüp kırmıştım. Daha sonra da alkol ile preslemiştim. (Yazısı burada) Bu allıkların bir çok rengi geldi bana ama onları hediye ettiğim için normal yapısını-kalıcılığını bilmiyorum. Alkollenmiş-preslenmiş son halini yorumlayacağım.
MUA uygun fiyatlı bir marka. Türkiye'de direkt satışları yok ama yurtdışından getirip satanlar mevcut. Yine MUA'nın online satış sitesinden ürünlerine ulaşılabiliyor. Türkiye'ye gönderim yapıyorlar. 
Şeffaf kapaklı, siyah dikdörtgen basit bir ambalajı var. Kapağı açmadan içerisindeki allığın rengi görülebiliyor. Fırçası ve aynası yok ama uygun fiyatını düşününce olmasa da olur diyorum. Ambalajı minik olduğundan makyaj çantalarında rahatlıkla taşınabilir. 
Çok sıcak bir şeftali - coral tonda. Bu tonlar son zamanlarda favorim zaten.  Çok hafif bir ışıltısı var. Zaten çok mat ürünleri sevmiyorum ve soluk bir cildim olduğundan bu tonlar ve ışıltı beni daha canlı ve sağlıklı gösteriyor. Pigmentli bir allık, dikkatli kullanmakta fayda var. Normal halini bilmiyorum ama preslenmiş hali biraz tozutuyor. 
Kalıcılığı ise oldukça iyi. 4-5 saat rahatlıkla dayanıyor. Uygun bir baz ile kalıcılığı artabilir. Fiyatının 1 £ olduğunu düşünürsek fiyat-performans olarak çok iyi olduğunu söyleyebilirim. 2,4 gr ve bence bütün allıklar bu kadar olmalıydı. 
Bu kadar olumlu özelliğinin yanında bir kusuru var bu allığın, maalesef içeriği kötü. Paraben, talk, mika v.s. içeriyor.

9 yorum:

  1. Harika bir renk ve çok uygun fiyatlı.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çok uygun ama Türkiye'de yok :(

      Sil
  2. MUAnin paletleride övülüyordu bir ara, ama ingiltereden siparis etmek gerekiyor ve gelene kadar kirilabiliyorlar, kayboluyorlar, yada geliyorlar begenmiyor insan kendi gözüyle görünce, yoksa fiyatlarindan dolayi bende denemek isterdim.
    Rengi hosmus ama, bende sonbahardaki agac yapraklarin kirmiziligini andirdi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Türkiye'de de satılmıyor maalesef. Burada da yurtdışından sipariş veriyorlar. Benzetmen de güzeldi :)

      Sil
    2. Allık renkleri sitedekiyle farklı. Mutlaka google'da aratmak gerek. Ama ambalajlamaları çok sağlam. Ya da ben çok sayıda ürün aldığım için kutu çok doluydu ama baya bir sarıyorlar. Tek kötü yanı, ptt getirip kapıya atıp gidebiliyor :/

      Sil
  3. İşte benim korktuğum renklerden birisi. Kendimi Heidi'ye çevirmekten korkunca böyle renk allıkları kullanamıyorum, hoş şu aralar ben allık kullanamıyorum zaten pek :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım renk pigmentli ama duo fibre fırçalarla hafif sürülüyor. Ama dediğin gibi riskli dikkatli sürmek gerekiyor :)

      Sil
  4. Mua allık almayı birascık abartmış olabilirim :) Tek kötü yanları kapakları zor açılıyor, bu yine iyi de 2013 olanlar işkence :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende 2 rengi var kapaklarında bir problem yok :)

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)