23 Mayıs 2014 Cuma

Moshos Garden Kil Maskesi / Lavanta & Nutmeg

Yüzünüzdeki ölü deriyi atıp, tertemiz bir ferahlığa kavuşturacak olan bu maske, her zamanki gibi tamamen doğal bitkisel maddelerle oluşturuldu. Mineraller açısından zengin kil, badem yağının gücü ile birleşerek yüzünüze tazelik kazandırıyor, mucizevi nutmeg ile cilt yapısını düzenliyor, bitkisel gliserin ile nemlendiriyor, antiseptik lavanta ile sivilce, akne gibi bakteriyel kaynaklı etkileri azaltıyor.
İçindekiler: %100 doğal kil, bitkisel gliserin, soğuk sıkım badem yağı, nutmeg, biberiye, lavanta 
Moshos Garden doğal ve bitkisel ürünleri nedeni ile merak ettiğim bir markaydı, bir türlü fırsat bulup ürünlerini kullanamamıştım. İlk deneyimlediğim ürünü  bu maske oldu. Kapağını açar açmaz mis gibi kokuyor bu maske. Kokusu tabii ki benim de çok, çok, çok sevdiğim lavanta. 
Maskeyi isterseniz bir kapta az bir miktar su ile karıştırarakta uygulayabiliyorsunuz. Fakat ben buna üşendiğimden elime bir parça maske alıp diğer elimi ıslatıp avuçlarımda iyice karıştırıp uyguladım.  10-15 dakika kadar bekletip ardından yıkadım. Temizlemesi biraz zor baştan uyarayım. Yüzünüzü temizledikten sonra bir de lavabonuzu temizlemek zorunda kalıyorsunuz. Bir de ılık su ve elle denedim ama zor temizleniyor, ben de üşengeçliğime son verip yüz temizleme süngeri ile çıkardım. Zaten güzellik salonlarında da maskeleri bu süngerlerle çıkardıkları için zor maskeler için dolapta sürekli bulunduruyorum.  
Maske sırasında lavanta kokusundan mest oluyorum bu arada :) Temizledikten sonra da içeriğindeki yağlar nedeni ile yumuşacık ve parlak bir cilt kalıyor. Açıkçası ilk kullandığımda yıkadıktan sonraki o hafif yağlı, yumuşak ciltten korktum. Nedeni ise akneli ve aknelenmeye çok müsait bir cildim var. Acaba akne / sivilce olur mu dedim ama hiç bir şekilde akneye, alerjiye sebep olmadı. 
Doğal ve bitkisel ürünler olmasına rağmen fiyatları da uygun. Moshos Garden kil maskesinin değişik kokulu ve içerikli olanlarını da üretmiş. Lavanta sevmiyorum diyenler diğer çeşitlerine bakabilirler. 
*Ürün bir blogger etkinliğinde hediye edilmiştir. Moshos Garden'a bu hediye için teşekkür ederim.

13 yorum:

  1. Evde kil olmasına rağmen sürekli üşeniyorum,yapmıyorum.Merak ettim bu ürünü,fiyatı da uygunmuş.Ancak fiyatının yarısı kadar kargo parası var,orası düşündürücü :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu maske çok, çok güzel ama :) İnternet alışverişlerindeki kargo parası olayına ben de sinir oluyorum :(

      Sil
  2. kil maskesine de lavantaya da bayılırım, tam benlik olmuş bu! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dene canım o zaman, çok seveceksin eminim ki :)

      Sil
  3. Biraz değişik maskem var ama üşendiğimden yapamıyorum.Fiyat gayet uygunmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben düzenli maske yapıyorum ama eğer temizlemesi, uygulaması v.s. zorsa ben de üşeniyorum.

      Sil
  4. Bayilirim kil maskelerine, genelde cildime hep iyi gelmistir, güle güle kullan tatlim:)

    YanıtlaSil
  5. Moshos Garden'ın ürünlerini ben de çok merak ediyorum. Kil maskelerini zaten çok seviyorum. Fiyatları da çok uygun. Ben buradan siteye geçeyim, inceleyim en iyisi :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bir ara iyice inceleyip alışveriş yapacağım. bakalım sen neler seçeceksin :)

      Sil
  6. Ben de sevdim bu ürünü. Bitmesin istediklerimden. Benim de tek şikayetim temizlemek biraz zor ama ciltte bıraktığı his çok ferah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kokusu da çok güzel ama benimki bitti bile :(

      Sil
    2. Ben unutuyorum kullanmayı :) Bak şimdi aklıma düştü gecenin bu saati demeyip bir maske yapayım :)

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)