8 Mayıs 2014 Perşembe

Golden Rose Jolly Jewels 110

Jolly Jewels ojeleri ilk çıktığında almıştım. Seride en beğendiklerimi seçmiştim ve sadece 2 tanesini kullanabildim. Yeni çıkan, sevdiğim ojeleri alıp sonra da kullanmıyorum, kenarda bekliyorlar öylece. Bu konuda çok kötüyüm ve bunu aşmaya çalışıyorum bu aralar. 
Golden Rose Jolly Jewels 110 numara bu seride en sevdiklerimden biri. Aslında serinin çoğunu sevdim ama 110 numara enlerde en üstlerde :)
Beyaz baz içerisinde kırmızı altıgen pullar ve siyah, mavi simler içeren bir oje. Aslında ilk başta 2 kat bu ojeden sürmüştüm ama hem ojeyi bozdum hem de sürmesi kolay olmadığı için tırnağımda görünüşünü de beğenmedim. 2. sürüşümde tek kat sürdüğüm bir beyaz ojenin üzerine yine tek kat 110 numara sürdüm. 
Tek kat uygulamada kurumada da bir problem yaşamadım. Çıkartırken de 2 kat sürdüğümden daha kolay çıktı.
Daha önce de Golden Rose Jolly Jewels 116 numarayı kullanmıştım. Onu da çok sevdiğimi söylemeliyim :)

18 yorum:

  1. aaaaa çok güzellermişş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım , çok güzeller :)

      Sil
  2. Çok çok ciciler. Ben de birkaç tonunu aldım tek derdim aseton ile çıkarması çok uğraştırıyor o kadar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben folyo ile çıkarıyorum, çok rahat tavsiye ederim :)

      Sil
  3. aaaa cok degisik gercekten, hic böyle bir oje görmedim daha önce :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten mi? 2013 yılbaşı civarı çok popülerdi özellikle ama ben hala seviyorum :)

      Sil
  4. Benim bu serideki en beğendiğim oje kendisi bayılıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim bir tane daha var ama onu henüz denemedim, onu da denersem en sevdiğim bu mu o mu yazarım :)

      Sil
  5. Sevda'cım Jewels serisinde benimde en sevdiklerimden biridir bu oje.Birde bunun rengarenk pullu olanı var.Onu da ayrı seviyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kaç numara acaba senin dediğin, ben de var mıdır? Merak ettim :)

      Sil
  6. Canım bu ojeye bende bayılıyorum ama çıkarması zor ya, toplasan ancak 2-3 kere sürmüşümdür! :( Sana çok yakışmış <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım çok teşekkürler :) Ben folyo ile çıkarıyorum o yüzden sürüp sürüp duruyorum simli pullu ojeleri :)

      Sil
  7. çok güzell güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
  8. Cok guzel ben de dun iki cesidini aldm ojeleri gorunce hangi birini sececegimi sasirdim dogrusu ama bu renkte alinabilir gercekten:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ojeleri görünce ben de öyle oluyorum, özellikle de bir sürü seçenek arasında kendimi 1-2 tane alacağıma şartladıysam hangisini seçeceğime şaşırıyorum :)

      Sil
  9. Bu serideki ojeleri çok seviyorum çoğunu yarıladım bile :) Bu da favorilerim arasında. Sana da çok yakışmış ablacım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım, ben çoğuna başlamadım bile. Oysaki sen bilirsin bir heves hemen nasıl almıştım ama kullanmadım hala :(

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)