3 Mayıs 2014 Cumartesi

Essence Urban Messages Nightline Oje

Şişede ilk gördüğümde ışıltılı bir siyah oje olduğunu düşünmüştüm. Sürene kadar da siyah olduğunu sanıyordum. Hiç alıcı gözle bakmamışım, incelememişim demek ki. 
İçerisinde minik mavi - mor ışıltılar olan siyah tabanlı  harika bir oje. Tırnaklarımda görmüş olduğunuz 2 kat uygulanmış hali. Sürmesi kolay bir oje.  
Benim tırnaklarımın yapısı ile ilgili sanırım,  çabuk kurumadı. Essence'in hemen hemen bütün ojeleri ben de çabuk kurumuyor maalesef.  2 gün kadar tırnaklarımda kaldı. 
Essence'in eski bir koleksiyonundan, sanırım satıştan kaldırıldı bu oje (koleksiyon) .

10 yorum:

  1. Flormar'ın aynı bu renge benzeyen bi ojesi var sankiii :) Ben çok sevdim rengini, sonradan keşfedilen bi cevher olmuş senin için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Flormar'ın var mı bilmiyorum da Essence'in yine buna çok benzeyen başka bir ojesi daha var sanırım. Rengini ben de sevdim canım :)

      Sil
  2. of tam benlik yaaa :)) Renge bak ölümlük...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel rengi, ben de çok seviyorum :)

      Sil
  3. tam bir gece mavisi, cok hos ve sIk duruyor :) essence ojeleri tirnaklarimdan bazen ayni gün bile bozuluyor, o yüzden elimdeki ojeleri ayak tirnaklarima sürüyorum, nedense orda cok kalicilar ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım tam gece mavisi :) Benim de ayaklarımda daha kalıcı ojeler, neden bilmem :) Ama genelde ojeler bende 2 güne kadar dayanıyor ki iş yaparken eldiven de kullanmıyorum pek. Ben de çabuk kuruyor denilen ojeleri çabuk kurutamıyorum :)

      Sil
  4. Rengine bayıldım bende. Keşke iş işten geçmeden keşfetmiş olsaydım :( Güle güle kullan ablacım :)

    YanıtlaSil
  5. Rengi gerçekten muhteşem. Teşekkürler canım :)

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)