12 Mayıs 2014 Pazartesi

Burberry Brit EDP

Üst notalarda, limon,armut,yeşil badem,orta notalarda; beyaz şakayık çiçeği,tatlı badem,alt notalarda;amber,vanilya bulunur.
Benim tereddüt edip, uzak durdukça -hatta bazen burun kıvırdıkça- neredeyse bütün ürünlerini kullandığım markalar var. Bunlardan biri bir jean markası, biri teknolojik ürünler markası, biri de Burberry. 98 yılında Klasik Burberry ile başladığım maceramda nerede ise parfümü kullanmayan kalmayıp çakmasını geçtim çok kötü taklitlerini sağda solda duyunca toptan markaya karşı bir önyargım oluştu. Bu önyargım geçen sene, parfüm sponsorlarımdan biri olan Kardeşimin Burberry Weekend hediye etmesi ile geçti diyebilirim.
Burberry Brit EDP diğer parfüm sponsorum olan Abimin hediyesi. Free Shop'ta olduğunu söyleyip bir şey ister misiniz? diye sorunca önce hayır dedim ama ısrara dayanamayıp hemen ATU'nun sayfasına girip sonra da internetten bulduğum bir kaç yorum sonucu 5 dakika içerisinde kokusunu hiç bilmediğim bu parfümü seçtim. Pişman değilim :)
Karton ambalajı ve şişe klasik Burberry desenli. Tam bir İngiliz diyebiliriz. Karton ambalaj açık renkli ve açıkçası şişesinden daha güzel geliyor göze. Şişesini çok kaba buluyorum. Fazla köşeli, sert, karton ambalaja göre daha koyu renkleri ile fazla maskülen. Sanki bir erkek parfümü şişesi. Daha kadınsı, yuvarlak hatları olan bir şişe beklerdim.
Şişesine rağmen kokusu çok güzel neyse ki! Kadınsı, sofistike ve ımmm şehvetli :) Koku notaları bakımından inişli çıkışlı bir parfüm. Vanilyanın tatlı ve odunsu notaları, amberin baharatlı notası ve meyve kokularının tazeliği. Bu parfümde tatlı bir kızda var ne istediğini bilen şehvetli bir kadın da. Kokular birbirlerini çok güzel dengeliyor, tamamlıyor. Ama en baskın hissettiğim tatlı bir vanilya kokusu oluyor. 
Kalıcılığı benim için ideal ama parfümlerle iyi anlaşırım, başkalarında hemen uçan kokular ben de genelde kalıcı olurlar. Kalıcılık konusunda sıkıntı yaşamıyorum parfümlerimle. 
Burberry Brit için bir sonbahar veya kış parfümü diyebiliriz aslında. Eğer kapalı bir ortama girmeyeceksem yaz akşamlarında, gecelerinde mutlaka kullanırım ben yine de :)

8 yorum:

  1. Bu parfüm cok satiliyormus ve güzelmis diye okudum bende internetden, parfümeriye gidince mutlaka kokluyacagim, ayrica sisesi cok sIk, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben şişesini pek beğenmiyorum ama kokusu çok güzel :) Teşekkürler canım

      Sil
  2. kutusu şişesi harikamış

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şişesini beğenmiyorum ama kutusu güzel :)

      Sil
  3. Parfüm yorumların hemen koşup, alma isteği uyandırıyor bende :)) Bunu da öyle bir anlatmışsınki, mutlaka koklayacağım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dene bakalım beğenecek misin? :)

      Sil
  4. Canım bu çok güzel bir parfümdü hakkaten, sanırım yarısı ben sıkmıştım o gün :PGüzel günlerde kullan canım benim, çok güzel bir seçim yapmışsın. Benim koklamadan aldığım 2-3 parfüm var, hiçbirini beğenmemiştim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aman bi kaç damla sıkmışsın sadece :) Çok teşekkürler canım. Benim ki şans oldu işte, çok beğendim Brit'i :)

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)