21 Mayıs 2014 Çarşamba

Bitenler #48

Evde yarım / bitirilmeyi bekleyen bir sürü şey olunca ben de bu ara onlara sardım. Ve kısa sürede bir Bitenler yazısı daha yazıyorum. Yaşasın :)
Elidor Onarıcı ve Yapılandırıcı Durulanmayan Bakım Kremi; Elidor'un durulanmayan bakım kremlerinden yeşil renkteki Bukle Belirginleştiriciyi uzun zamandır kullanıyorum ve seviyorum. Bu kremi kardeşim almış denemek için, saçını çabuk yağlandırdığını ve düzleştirdiğini söyledi. 3-5 sefer kullanıp bırakınca atmaya kıyamadım. Ben memnun kalmadığım kremleri duş öncesi saç maskesi gibi kullanıyorum. Saça iyi gelen bir yağ ile (Badem yağı, argan, baobab gibi) bir miktar kremi karıştırıp saç uçlarıma sürüyorum duştan önce. Böylece çabuk dolaşan saçlarım daha kolay açılıyor banyoda. Bunu da bu şekilde kullanıp bitirdim.
Dalan Antik Zeytinyağlı Defne Sabunu; Yazısı burada
Kiehl's Abbyssine Göz Kremi; Minik bir tester olarak görünüyor değil mi? Kiehl's testerlarında başka markalardaki gibi 1-2 seferlik ürün yok, ambalajlar dolu dolu. Bu göz kremi testerını da çok uzun süre kullandım. Göz çevresini çok güzel nemlendiren bir krem, aydınlık bir görünüm de veriyor ama Midnight Recovery bundan 1-2 tık daha iyi bu bakımdan, özellikle sabah uyandığımda verdiği aydınlık görünüm müthiş. Yalnız ikisinin de kırışıklıklara, çizgilere bir etkisi yok maalesef.
Acnecinamide Sivilce Mendili; Dönem dönem sivilcelerim oldukça kullanıyorum, bir kere mendiller çok büyük ve fazla ıslak, yani sürüyorsunuz sürüyorsunuz yediremiyorsunuz yüzünüze. Keşke daha ufak yapsalar, böylece kutuda da daha çok mendil olur belki. Kokusu çok kötü. Gece yatmadan kullanıyorum yüzüme. Dönemsel sivilcelerde etkili, hemen yok olmuyor ama küçülüyor sivilceler. Ama siyah noktalar için daha etkili olduğunu düşünüyorum.
John Frieda Full Repair Şampuan; Yazısı burada 
Avon Color Trend Far; Çok uzun zamandır makyaj çekmecemdeydi, artık atmanın zamanı geldi.
John Frieda Full Repair Şampuan; Yazısı burada 
CK In2U; Yazısı burada. Çok severek kullanmıştım.
Lilibe Pamuk; Rossmann'da satılan Lilibe marka pamuklar çok kaliteli. Rossmann yakınlarımda olmadığı için ve Gratis indirimleri nedeni ile Benri kullansam da Rossmann'a gittikçe Lilibe alıyorum mutlaka. Özellikle disk pamuklarını bir deneyin derim.
Revlon 229 / Demure Oje; Yazısı burada
Palmer's Cocoa Butter Vücut Losyonu; Yazısı burada
Wella Onarıcı Saç Kremi; Daha önce kullanıp yarım bırakmıştım artık bitireyim diye tekrar kullandım. Fena değilmiş aslında.
Nivea Stress Protect Stick; Yazısı burada
Kiehl's Vanilla & Cedarwood Vücut Losyonu; Yazısı burada
Acnecinamide Sivilce Mendili; Yazısı yukarıda.
Durance Ayak Kremi; Yazısı burada
Ürünleri bitirmek bir dert, yazması da ayrı bir dert :) Çok şükür bitti.
49. Bitenler yazımda görüşmek üzere ♥

16 yorum:

  1. Gene baya şey bitmiş =) Çok yaratıcı beğenmediğin saç kremini bitirme formülü. Bir ara deneyebilirim :))

    Gelsin yeniler! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bitti, ben de şaşırıyorum bittikçe ve seviniyorum :) Saç kremlerini beğenmeyince atamıyorum böyle değerlendirmek geldi aklıma iyi oldu. Evet gelsin yeniler, evde açılsın yerler :)

      Sil
  2. Geçen haftaki migros indiriminde acnecinamide temizleme jeli ve jel kremini yedeklemiştim. Bu mendilde aklım kalmıştı alsam mı almasam mı deyip bu ara fazla açıldığımı düşünüp bırakmıştım. İyi ki de bırakmışım. Nette mendille ilgili yorum bulamadığıma aklımı bulandırıyordu. Teşekkürler yorumunuz için.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mendil çok gerekli değil, jel krem idare eder ama temizleme jeli süper. Tabi bana göre, belki de sen çok seveceksin ikisini de :)

      Sil
  3. ck benim de bayılarak kullandığım bi parfüm ama benimki bitmesiiin <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyy bitmesin canım, parfümler bence de bitmesin :)

      Sil
  4. Kutlarim canim, ne cok sey bitirmisin :) Bende senin gibi begenmedigim sac kremi olunca kur yapiyorum, o sekilde cabuk bitiyorlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım beğenmediğimi çöpe de atamıyorum üzülüyorum. Bu şekilde değerlendirmiş oldum :)

      Sil
  5. Off acilen silkinip kendime gelmem ve yarım olan ürünleri bitirmem hatta şuan bitenleri fotoğraflayıp yazmam lazım aaayyy!!! :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hadi hadi başla bir an önce :)

      Sil
  6. Ben de bu gün bitenler yazmıştım, ohh hafifledik azıcık dimi:)? Saç kremi işlemini ben de sevdim.

    YanıtlaSil
  7. Cidden ürün bitirmek bir dert, yazması ayrı:)) Ama insan inanılmaz hafifliyor biten kutuları çöpe gönderirken :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorma canım, yazıyı da parça parça yazıyorum sıkılmamak için :) Çöpe atması çok zevkli boşları :)

      Sil
  8. Ben senin parfümlerine bayılıyorum yahu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya eskiden güncel kokuları daha çok alırdım ama artık takip edemiyorum pek :)

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)