2 Mayıs 2014 Cuma

Bitenler #47

Dove Kuru ve Kabaran Saçlar İçin Saç Kremi; Çok umudum olmayarak kullandım ama benim kolay kolay açılmayan saçlarımı bile yumuşatıp kolay taranmasını sağladı.
Avon Care El Kremi; Avon'un el kremlerini seviyorum.  
Bargello Parfüm (Chanel Chance); Daha önce orjinalini de kullandığım bi parfümdü. Bargello'dan ara ara parfüm alıyorum, daha önce kullandığım kokuları alıyorum genelde ve seviyorum.
Colgate Optic White; Colgate Total ile birlikte dönüşümlü kullanıyorum, Total'i daha başarılı buluyorum.
Essence Mattifying Kompact Pudra; Ohh, makyaj ürünü bitirdim ben :) Yazısı burada
Isana Süt ve Ballı Duş Kremi; Kokusu harika, vücudu da kurutmuyor. Fiyatı çok uygundu bir kaç tane almıştım. Severek kullandım.
Watsons Burun Bandı; Bir sürü bant denedim ama uygun fiyatı ve performansı nedeni ile en çok sevdiğim bu burun bandı oldu.
Far paleti; Yurt dışından gelmişti, çin malı. Markası çabuk silindi. Farlar çok güzeldi aslında ama çok uzun zamandır benimle. Çöpe gitti.
Golden Rose Holiday Oje 62; Çok güzel bir oje. Dibini bulmadan rahat etmedim. Yazısı burada
SebaMed Intimate Şampuan; Bu tarz ürünleri sürekli kulanıyorum. Bu amaçla ilk kullandığım marka Sebamed'dir. Şu an daha uygun fiyatlı başka markalar kullanıyorum.
Kayısı ve Badem Yağlı Çamur Maskesi; Kullandıktan sonra yüzümü yumuşacık yapan hoş kokulu bir maske.
Colgate Total Diş Macunu; Favori diş macunumdur. 
Bepanthen Plus; Her eve lazım :)
Kiehl's Vanilla & Cedarwood Vücut Losyonu; Keşke bitmeseydi :) Yazısı burada
Sebamed Saç Dökülmesine Karşı Şampuan; Deluxe boy. Saçlarımı çok sertleştirdi. 

14 yorum:

  1. Baya ürün bitmiş canım :) Essence'nin pudrasını bende bitirememiştim en son bazı ürünlerle karıştırıp presledim :):)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben fotoğraf çektikten sonra biraz daha kulladım ve attım :) Makyaj malzemeleri kolay kolay bitmiyor :(

      Sil
  2. Isanalar güzel oluyor.Ben de meyvelisini kullanıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de seviyorum, meyveli denemedim, ona da bakayım :)

      Sil
  3. İyi bitirmeler canım:) bende de birikti yakında yazisi gelir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım, bekliyorum yazını o zaman :)

      Sil
  4. Şu bitenler yazılarını okuması da yazması da keyifli oluyor :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de seviyorum bitenler yazılarını :)

      Sil
  5. dove un saç kremleri cidden başarılı bende şuanda boyalı saçar için olanı kullanıyorum çok memnunum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şampuanlarını pek beğenmiyorum ama saç kremleri güzel

      Sil
  6. Aynen dove'in saç kremlerini seviyorum. Watsons ın bu burun bandını denemedim sanırım 1-2 çeşit kaldı. Şimdilik en beğendiğim kömür bandı oldu. Isana duş jelini de 2-3 defa kullandım ama artık sıkıldım =) Gelsin yeniler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım Watsons'un bu burun bandını bir dene, ben en çok bundan memnun kaldım, fiyatı da uygun. Evet gelsin yeniler, çıksın stoktakiler :)

      Sil
  7. Benim üzerime kaçıncı bitenler yazısı bu :) Senin ürün kullanma konusundaki düzenini seviyorum. Biraz da ben bitirebilsem :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım ürün bitirmem sıkıntılı da yarım çoktu onları bitirdim inat ettim :)Ama sanırım bundan sonra daha sık bitenler yazabilirim çünkü düzenli ürün kullanmaya başladım :)

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)