24 Mayıs 2014 Cumartesi

Aşka Yolculuk / Jill Shalvis

Arka Kapak Yazısı
Şanslı Liman serisiyle tanışın.
Hayal kırıklığı, yeni başlangıçlar için yeşeren umutlar, eğlence, heyecan ve aşk bu kasabada sizleri bekliyor.
Maddie Moore Los Angeles'daki hareketli hayatının en önemli iki parçası olan sevgilisini ve işini kaybeder. Hayatındaki boşluğu bir daha hiç dolduramayacağını düşünürken, çok fazla tanıma imkânı bulamadığı annesinden kendisine ve farklı şehirlerde yaşayan iki kız kardeşine bir otelin miras kaldığını öğrenir. 
Oteli görmek için Şanslı Liman kasabasına doğru yola çıkar. Yolda karşılaşacağı sürprizler ve Şanslı Liman, hayatına yepyeni bir yön verecek ve ona çok önemli bir şey öğretecektir: 
Aşk en beklenmedik anlarda gelir.
Eğer Maeve Binchy ve Debbie Macomber tarzını seviyorsanız, okumaktan keyif alacağınız bir kitap Aşka Yolculuk. Umutsuzluktan mucizeye uzanan öyküler benim de başıma gelebilir diyerek hayatımıza pozitiflik katıyor. 
Şanslı Liman serisinin ilk kitabı Aşka Yolculuk. Annelerinin ölümünden sonra birbirlerini ve annelerini çok az tanıyan 3 kız kardeşin annelerin vasiyeti üzerine bir araya gelmelerini anlatıyor. Annelerinin vasiyeti Şanslı Liman kasabasında bir oteldir ve kardeşlerden Maddie sevgilisi tarafından taciz edilmiş ve onu terketmiştir. İşinden de ayrıldığı için otele farklı bir gözle baksa da kardeşlerinin amacı oteli bir an önce satmak ve geri dönmektir. Bu kitapta Maddie'nin geri dönecek bir yeri olmadığı için otelle ilgili verdiği mücadeleyi ve aşk hayatını okuyoruz. Romantik komedi tarzında, keyifli, akıcı bir kitap. Bu tarzı sevenlere tavsiye ederim.

12 yorum:

  1. Tam bir çik lit,ben de severek okumuştum bu kitabı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten tam bir çik lit, keyifli bir kitap:)

      Sil
  2. açıkçası Maeve Binchy için bayılırım ancak McComber'a ısınamadım sanki , yine de kapağı falan çok ilginçmiş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel bir kitap canım bu, ben Debie'yi de seviyorum :)

      Sil
  3. Konusu guzelmis bende okuyacagim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy bakalım sen beğenecek misin canım :)

      Sil
  4. Maeve Binchy kitaplarını çok seviyorum. Tam benlik bir kitap o zaman. Konusu da güzelmiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel canım, sen de seversin bence :)

      Sil
  5. Ay hangi bir kitabi okuyacagim kiz. kafam karisti :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok okunacak kitap var, ben de hepsini okumak istiyorum :)

      Sil
  6. Keyifli okumalar Kandiliniz mübarek olsun.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, hayırlı kandiller

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)