28 Mayıs 2014 Çarşamba

Alix Avien 260 Oje

Alix Avien ojeleri eskiden daha sık kullanmakla birlikte son yıllarda pek kullanmadığım bir marka. Nedeni de genelde alış veriş yaptığım yerlerde pek bulamamam. Ben kiosklardan alıyorum çoğunlukla ojelerimi ve bir sürü ojenin arasından seçim yapmak hoşuma gidiyor. En sevmediğim şey de şu plastik havuzlardan oje seçmek. Umarım Alix Avien'de kiosk satışına başlar. 
260 daha beyaz tenlilerde pembe gibi duruyor aslında. Bende de tam bir şeftali rengi. Genelde yakışmayacağını düşündüğüm için pek kullanmam bu tonu ama tırnaklarımda görünüşünü sevdim. Fakat bu görünüşü elde etmek için 3 kat sürmek zorunda kaldım. 2. katta belli belirsiz bir renk oldu. 4-5 kat bile sürülebilirdi ama benim o kadar sabrım yok. 3. katı zor sürdüm. 
Yine sevmediğim bir yanı sedefli oluşu. Ve maalesef kalıcı da değil. Gün içerisinde hemen tırnak uçlarımdan soyulmaya başladı. 

6 yorum:

  1. Ben de şeftali rengi oje aldım wet n wild markasından ama şişede durduğu gibi durmuyor malesef tırnaklarımda :) Sanırım şeftaliden çok pembe seviyorum ben. Ama güzel durmuş ellerinde sende sevdim rengini..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de pembe seviyorum. Şeftaliler nudelar bana yakışmıyor :) Teşekkürler canım

      Sil
  2. Benimde öyle hemen bir iki gün icinde soyulan ojelerim var, duvara firlatmak istiyorum resmen cok sinirbozucu oluyor, almanyada hizli kuruyan Kiko ojeleri uygun fiyatli ve güzeller genelde, bundan sonra sadece onlardan almaya karar verdim,digerlerini ayak tirnaklarima sürüp bitirecegim bu yaz insallah (ayaklarda sanki tüm ojeler cok kalici oluyorlar...) ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kiko burada yok maalesef olsa keşke :( Evet ayaklarda nedense daha kalıcı ojeler

      Sil
  3. En sevdiğim oje rengi :) Ama çok oje sürmeyen biri olarak uğraş verici markaları direk eliyorum, bu yazıyı sevdim bu nedenle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım bu kadar dayanıksız olduğunu bilsem ben de uzak dururdum

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)