29 Nisan 2014 Salı

YSL Top Secrets Göz Makyajı Temizleyicisi

İçeriğindeki saten yağlar mükemmel şekilde çözülerek suya dayanıklı ve uzun süreli formüldeki makyaj ürünlerini bile temizler. İçeriğindeki beyaz acı kabak ve at kestanesi özleri kirpikleri güçlendirerek uzatmaya yardımcı olur. Pro-vitamin B5 kirpikleri korur ve elastik bir film gibi sararak göz çevresini rahatlatır. Peygamber çiçeği hoş ve yatıştırıcı bir etki vererek göz çevresinin arındırılmasına yardımcı olur. Göz çevresini nemlendirir, rahatlatır ve yumuşatır. 
YSL Top Secrets Göz Makyajı Temizleyicisinin vaatleri bu şekilde.
Benim yorumlarıma gelirsek, son zamanlarda göz makyajı temizlemek için özellikle çift fazlı temizleyiciler kullanıyorum. YSL Top Secrets Göz Makyajı Temizleyicisi de çift fazlı bir temizleyici ve gerçekten en yoğun göz makyajını bile kalıntısız temizliyor. Pamuğa bir kaç damla damlatıp gözün üstünde bir kaç saniye tuttuğumda hiç bir alerjik reaksiyona sebep olmadan ve yağlı bir his bırakmadan göz makyajımı temizledi. 
Vaatlerinde olan kirpik güçlendirme ve uzatma etkilerini göremesem de göz çevresini nemlendirip rahatlattığını söyleyebilirim.
Bende ki deluxe boy olmasına rağmen oldukça uzun süre kullandım. Orjinal ambalajı 100 ml ve 85 TL. Lancome Bi Facil kullanıyordum bir dönem ama uzun zamandır daha uygun fiyatlı temizleyiciler kullanıyorum. Bu yüzden fiyatının bana göre yüksek olduğunu söyleyebilirim. 
*Basın ürünüdür. Denemem için gönderen YSL ve Yöntem PR'a teşekkür ederim.

4 yorum:

  1. Tatlim bende Bioderma suyunu kullaniyorum göz makyaji icin, ama bir cok kisi rossmann´in göz temizleyicilerini tavsiye ediyorlar, hem cok ucuzlar hemde cok iyi cikartiyorlarmis makyaji, iki cesiti var bakmak istersen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rossmann'ın duymadım hiç bakayım canım gidince :)

      Sil
  2. bunun minik boyunu ben de kullanıyorum gerçekten güzel temizliyo ve göz yakmama konusunda çok başarılı..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de başarılı buldum canım

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)