14 Nisan 2014 Pazartesi

Sınırı Aşacaksın / Cindy Gerard

Kimin aklına gelirdi ki? Hayatı boyunca taşrada yaşamış Köylü Çocuğu Wilson, bir Rock yıldızının kişisel güvenlik uzmanı olacak! Jase müzikle dans eden ve sahneyi dolduran hayran kitlesine baktı. Ne kadar da kalabalıktı! Yerel güvenlik elemanları kalabalığın sahneye çıkmasını önlemekte iyi iş çıkarıyorlardı ama Jase resmi olarak bu gece işbaşında olduğu için işler kontrolden çıktığı takdirde hemen müdahale etmeye hazırdı. 
Şu anda kontrolden çıkmış olan tek şey Tatlı Bebek Jane'in kendisiydi. Lanet olsun, ne kadar da muhteşem görünüyordu!
HER DOSTÇA YÜZ BİR KATİLİ GİZLEYEBİLİRKEN...
"Tatlı Bebek Jane" Perkins, Rock müziğin yaramaz kızı olarak muazzam bir üne kavuşmuşta. Ancak kendisine soğuk davranan annesi esrarengiz bir trafik kazasında ölünce sert yaşayan, açık konuşan İmajı bile keskin gerçeklerin kendisini yüreğinden vurmasına engel olamadı. Hayatındaki tuhaf tesadüfler artarken, Janey birinin her hareketini gözlediğinden ve bu kişinin kendisine tutkuyla bağlı olan hayranlarından biri olmadığından emindi...
GÜVENEBİLECEĞİ TEK KİŞİ...
Jason Wilson altı ay önce komando birliğinden ayrıldığından beri oradan oraya sürükleniyordu. Şimdi ise ordudan bir arkadaşının sahibi olduğu güvenlik firmasında ilk sivil görevini almıştı: Bir Rock ilahesini bütün biletleri önceden satılmış turnesi sırasında korumak. Şımarık bir yıldız olmanın ötesinde, Janey gerçekten tanımaya değecek biriydi; tatlı, alçakgönüllü ve inanılmayacak kadar cazibeli. Arkadaşlıkları karşılıklı ve ateşli bir arzuya dönüşürken, aynı zamanda ikisine de pahalıya mal olacak bir tehlike yaratıyordu...
HİÇ TANIMADIĞI BÎR YABANCI OLACAKTI..
Ölümcül bir sırrın derinliklerine sürüklendiklerinde, her geçen gün geçemediği tutkuyu korumak için neler yapabileceğini keşfedecekti...
Bazen aklım, bedenim çok yorgun oluyor ve bazı kitaplar fazla geliyor. 10 kere okusam da bir cümleyi anlayamıyorum. Böyle zamanlarda daha hafif olabileceğini düşündüğüm kitaplara yöneliyorum. Bu hafif olabileceğini düşündüğüm kitaplardan bazıları çok kötü oluyor, bazılarında da çok eğleniyorum iyi ki okumuşum diyorum. İşte bu kitapta klişe bir konu olsa da sevdiğim kitaplar arasındaydı. Keyifle ve kısa bir sürede okudum.
Bir aşk romanı aslında. Fakat yüksek dozda gerilim de var. Jason ordudaki görevinden ayrıldıktan sonra sokak dövüşleri ile hayatını kazanmaktadır. İşitme kaybı da yaşadığından bunalımdadır. Artık hayatına çeki düzen vermeye karar verir ve eski komutanı olan Noah'ın güvenlik şirketinde işe başlar. Görevi de bir Rock Star olan Jane'i korumaktır. Bu işi aldığında Jane'i sadece konserlerinde v.s. hayranlarından uzak tutup koruyacağını düşünür  ama aslında Jane'in ise onu ölümle tehdit eden bir tacizcisi vardır ve gittiği her yerde onu izlemektedir.
İnsanın aklına binbir ihtimal geliyor ama en sonunda katil uşak çıkıyor arkadaşlar :) Okuyun derim!

6 yorum:

  1. Uuuu bence ben konuyu sevdim hehe :D Görürsem alacağım, kafa dinlemelik böyle kitaplardan okumayı seviyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım çok keyifli ve eğlenceli idi ben çok sevdim :)

      Sil
  2. Bu tarz kitapları ben de çok seviyorum. Merak uyandırıp, sonunda da şaşırtıyorsa daha ne olsun. Şimdiye kadar senin tavsiyenle okuduğum hiç bir kitap beni hayal kırıklığına uğratmadı. Bu kitabı da okunacaklar listeme ekliyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerilim unsuru da vardı heyecanla okunuyor. Umarım okur ve seversin canım :)

      Sil
  3. Kitap kapağı iyiymiş. Bir gün benim de bacaklarım kapak kızının ki gibi olursa aynı fotoğraftan çektireceğim diye hayal kurdu bu yorumu yazan :) Ağır edebi içerikli kitaplardan sonra bu tarz kitapları okumayı ben de seviyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oooo şimdi ben de istedim aynı pozdan :) Umarım bir gün çektiririz o pozdan biz de :)

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)