27 Nisan 2014 Pazar

Ojeler Uygulamalar #3

Ojeler Uygulamalar diye yeni bir yazı dizisi başladım bir süre önce.... Eskiden beri baskı v.s. gibi uygulamaları yapıyorum ve seviyorum. Hemen her ojemin de üstüne mutlaka bir uygulama yapıyorum. O yüzden bir fikir vermesi açısından sizlere de paylaşmaya karar verdim. Bu arada ben hep basit uygulamaları tercih ediyorum, çünkü çok üşengecim :) Ama bu aralar fırçalarla birşeyler yapmaya başladım, Instagram hesabımdan paylaştım yaptıklarımı. Yakında onları da yazacağım, ama yolun çok başındayım tabi :)
Gabrini Pasific Ojeyi yazmıştım daha önce. En sevdiğim siyah oje Golden Rose 71 numarayı sürdüğümde üzerine bu oje ile bir şeyler yapmak istedim. 
Siyah ve altın ışıltıların uyumu bence mükemmel oldu :) Gabrini Pasific bence çok güzel bir oje bu arada. 
Golden Rose Holiday 62 numaralı oje zaten mükemmel bir oje. Ama ben sürekli sürdüğüm için stickerlarla değişiklik yapayım dedim. Güzel oldu sanki :) 
Çatlayan ojeleri hala seven bir ben kaldım sanırım :) Yine Golden Rose Holiday 62 numaralı ojemi siyah çatlayan oje ise çatlattım. Zemin ojenin pürüzlü (dokulu) olması nedeni ile sanırım ince ince çatladı, güzel oldu :)
Üşengeçliğimi kırmak adına basit uygulamalarla başladım, dediğim gibi yeni şeyler yapmayı planlıyorum. Bu yazı serisi de devam edecek :)

10 yorum:

  1. Tek kelime ile hepsi şahane olmuş Sevdam, özellikle siyah ve altın rengi çok beğendim.
    Zaten senin Oje uygulamalarını beğeniyordum, şimdi böyle bir karar almana çok sevindim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslım çok teşekkürler, beğenmene sevindim :)

      Sil
  2. siyah üstüne pasifik süper olmuş canım;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım, ben de onu çok beğeniyorum :)

      Sil
  3. bence yolun başında olmana rağmen çok çok güzeller :)
    ben de çok severim ojelerle bişeyler denemeyi ama benimki de sabırsızlık sonucu sürekli bozuldugundan hevesim kalmadı :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, beğenmene sevindim :) Ben de sabırsızım aslında ama sadece ojelerle uğraşmayı seviyorum :)

      Sil
  4. Siyah olan manikürüne bayıldım. Siyah-altın uyumu harika canım..

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)