3 Nisan 2014 Perşembe

Ojeler, Uygulamalar #2

Stickerlar ojelerle ilgili çalışmalar yapmak istediğimde en severek kullandıklarım. Çünkü uygulaması kolay. Tabandaki güzeller güzeli oje Golden Rose Rich Color 06 Zaten çok güzel bir oje olduğu için bütün parmakları stickerlayıp bozmak istemedim. 
Buradaki taban oje Revlon 229 Demure Diskten baskı yöntemi ile çiçek deseni yapmak istedim ama kullandığım siyah oje ince yapılı olduğundan pek iyi sonuç vermedi Aslında fena da durmamış sanki :) 
Yine Golden Rose Rich Color 06 oje ve üzerine Golden Rose Jolly Jewels 116 ile yaptığım bir çalışma. 
Aslında çok değişik uygulamalar, desenler yapmak istiyorum ama çoğunlukla üşeniyorum. Tembelliğimden sıyrılabilirsem aklımda oje ve nail artlarla ilgili güzel fikirler var :)

8 yorum:

  1. Hepsi çok güzeller ancak benim favorim 1. uygulama :))

    YanıtlaSil
  2. hepsi de çook güzel olmuş;))stickerlar hem çok şık hem de pratik:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :) Stickerları çok seviyorum ben de :)

      Sil
  3. Hepsi birbirinden güzel ama ben en çok 2.yi sevdim :) Daha çok nail art çalışması beklediğimi de belirtmeden geçemeyeceğim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım, başladım çok güzel şeyler göreceksin yakında :) Ah bir de bloga yazabilsem

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)