10 Nisan 2014 Perşembe

Mini Çekiliş Sonucu

Bugün kaç kere yazmaya teşebbüs ettim ama bir türlü fırsat bulamadım. Sonunda açıklama zamanı geldi. The Balm Instain Allık çekilişine ek haklarla birlikte 101 katılım hakkı oldu. Katılan herkese çok teşekkür ederim. 
Bakalım bu hediyemizi kazanan kim olmuş;

Bu çekilişin şanslısı Esra Çevik oldu. Kendisini tebrik ediyorum. 3 gün içerisinde iletişim bilgilerini bana iletmezse çekilişi tekrar edeceğim. 
Çok yakında yeni bir çekilişim olacak. Takipte kalın lütfen :)

1 yorum:

  1. güle güle kullansın kazanan ben inat ettim senden bir şey kazanmadan gitmem çekilişlerden (iç ses: daha ne yapsın Sevda sürekli sana hediye yolluyor, bir de gözünü çekilişlere diktin, ayıp) öpüyorum çooookkk :)

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)