30 Nisan 2014 Çarşamba

Küçük Düşler Büyük Umutlar / Kim Gruenenfelder

Arka Kapak Yazısı
Evlilik partisindeki pasta piyangosu sayesinde pastanın içine yerleştirilmiş her tılsım, onu çeken kişiye kaderini değiştirmesi için ihtiyacı olan yardımı bahşedecektir. Nic kendisinin ve iki arkadaşının hangi tılsımı çekeceğini kontrol etmek için elinden geleni yapar. Ancak tılsımlar gizemli bir şekilde Nic'in ayarladığı konumdan kayar ve üç genç kadının tüm planları suya düşer.
Bu kitap hayatınızı renklendirecek ve yüzünüzde kocaman bir gülümseme yaratacak. Son sayfaya gelmeyi hiç istemeyeceksiniz…
Küçük düşleri, büyük umutları ve dostlukları yeşertmeye çalışan hayatın içinden üç kadın ve onların inanılmaz hikâyeleri...
"Şahane diyaloglar ve lafı gediğine koymalarla gülmekten öldüren bir kitap."
RT Book Reviews
"Kadın erkek ilişkilerine dair tatlı bir hikâye."
Chicago Sun Times
"Alışıldık ucuz romanların çok üstünde…
İyi çizilmiş karakterler ve hınzır bir espri anlayışı…"
Library Journal
Eğlencelik, esprili bir kitap daha. Basit bir anlatımı var ve çok kolay okunuyor. Oku, unut kitaplarından ama çok yorgun ve kafamız sürekli bir şeylerle meşgulken çok iyi geliyor bu kitaplar. Modern, şehirli kadın hikayelerini sevenler için, Sex and The City tarzı yani....  Akıcı ve sade bir dil, sonunda ne olacak merakı, diyalogların komikliği çok iyiydi. 
3 kız arkadaşın bir pastanın içine yerleştirilmiş tılsımları çekmesi ve sonrasında başlarına gelen olayları anlatıyor. Aslında tılsımlar pastanın duracağı nokta belirlenerek kişiye özel yerleştiriliyor yani biraz hile yapılıyor, fakat pasta başka bir şekilde konulunca herkes kendine özel hazırlanan tılsımı değil de başka tılsımları çekiyor. Tılsımlar çekildikten sonra da hayatlarında yaşadıkları değişikler ve komik olayları okuyoruz bu 3 arkadaşın. 
Havalar da güzelleşirken tam bir parkta, kafe de veya plajda okumalık bir kitap. Akşam üstü başlayıp gece uyumadan önce yatağınızda da bitirebilirsiniz, 1-2 günde okunuyor zaten :)

10 yorum:

  1. kıtap okumayı cok sevıyorum ama ımkansızlıktan dolayı sık sık kıtap alamıouorum ve sana cok ımrneıyorum ne güzel okuyorsun *-* opuyorum senı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım ben de sık sık alamıyorum, anlıyorum o konuda seni. Çevremde hemen herkes düzenli kitap okuduğu için kitap takasları yapıyoruz ben de bu şekilde düzenli kitap okuyabiliyorum. Ben de öptüm, sevgiler :)

      Sil
  2. Eglenceli bir kitaba benziyor, tam yazin tatilde okumalik gibi, kapagindaki resimde cok güzelmis :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazı kitapları kapağını çok beğenerek hemen okumak istiyorum, bunun da öyleydi :)

      Sil
  3. konusu güzelmiş okunmaya değer.
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle canım, çabucak okunuyor zaten

      Sil
  4. yazdıklarınıza göre tam tatilde okunacak güzel eğlenceli bir kitaba benziyor.

    YanıtlaSil
  5. Kitabın kapak tasarımı da çok eğlenceli. Konusu da ilginç geldi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitap kapağı çok güzel gerçekten de :)

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)