13 Nisan 2014 Pazar

Kiehl's Creme de Corps Soy Milk & Honey Whipped Body Butter

Yoğun kokulu krem – ciltte hafif durur, yoğun nemlendirme sağlar. 
Cilde anında nüfuz ederek, cildin yenilenmesi, korunması ve yumuşatılması için, sizi şımartacak şekilde havayla çırpılmıştır. 
Anında emilerek, derinlemesine nemlendirir ve ciltte hafif, güzel bir koku bırakır.
Shea Yağı , Skualan, Jojoba Yağı ve Beta Karoten içerir. 
Bende ki orjinal boyu değil öncelikle onu belirteyim. Fakat yapısı ve deluxe boy olması nedeni ile oldukça uzun süre kullandım. Ben bu body butterı çok sevdim. Kremin yoğun dokusu, nemlendirmesi, kokusu hepsi harika. Hızla emiliyor, yapış yapış olmuyor.  
Kokusu çok kalıcı ve o kokuyu size nasıl anlatsam? Pasta gibi ama asla yapay değil, baygın değil. Bu krem ile ilgili şunu diyebilirim, hani şımart kendini klişesi var ya işte bu kremi sürerek o duyguyu yaşayabilirsiniz.
Kendisinin tek kusuru fiyatı olabilir; ama dev ambalajı ve diğer özellikleri de düşününce o kadar kusur kadı kızında da olur diyebiliriz. 226 ml ambalajda 109 TL'ye satılmaktadır. 

10 yorum:

  1. Boyu çok büyükmüş, 226 yerine 100luk olsa tercih edilebilir.
    İlk başta görüntüyü görünce olumsuz şeyler düşünmüştüm ama yopun yapıya rağmen hızlı emiliyorsa denenebilir :)
    Güle güle kendini şımarta şımarta kullanmalar :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım dev ambalaj :) Yapısı da kokusu da harika. Çok teşekkürler :)

      Sil
  2. Kokusunu merak ettim dogrusu:)

    YanıtlaSil
  3. Yapış yapış olmaması çok güzel, güle güle kullan Sevdam.

    YanıtlaSil
  4. Yoğun olmasını sevdim, o kadar kuru ki cildim :'(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim için yeterli geldi canım nemlendirmesi

      Sil
  5. Kiehl's ürünlerini çok merak ediyorum. Yoğun yapısına rağmen yapış yapış olmuyorsa, denenebilir. Fiyatı biraz uygun olsa çok daha iyi olurmuş tabi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım sanırım yakında Ankara'ya Kiehl's açılıyormuş :) Tek kusuru fiyatı işte bu güzelliğin :)

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)