25 Nisan 2014 Cuma

Golden Rose Paris 71 Oje

Eskiden hiç siyah oje sürmezdim, bana yakışmayacağını düşünürdüm. Sonra denemek için bu ojeyi aldım ama cesaret edemedim bir süre. Ve tabii kullanmaya başlayınca çok sevdim.
Ojeyi gece sürüp fotoğraf çektim hemen, o yüzden biraz flu. Kesin sabah kalktığımda çarşaf izi olur dedim. İyi ki de gece çekmişim, sabah ojem mat / dokulu oje arası ama garip bir görünümdeydi 
Klasik Paris serisinden bir oje. Normalde bu seriyi pek sevmem, yapısı, kuruması ve opaklığı bakımından. Fakat 71 numaralı siyah ojeye bayıldım. 
Tek katta bile opak, sürmesi kolay ve üzerine parlatıcı sürmüş gibi bir parlaklık. Tam aradığım siyah oje buydu.
Bu seriyi (Paris serisi) kalıcı da bulmuyorum ama bu oje kalıcı. İlk günden hemen soyulmadı tırnaklarımdan. Benim ojelerde başka takıldığım bir konu daha var, kolay temizlenmesi. Bazı ojeler özellikle koyu renkler temizlerken etlere bulaşıp çok zor çıkıyor, tırnağı boyuyor. Bu oje kolay temizlenenlerden, etleri ve tırnağı boyamıyor.
Golden Rose Paris serisinde en sevmediğim şey ojelerin şişeleri. Depolamaya pek müsait değil, bu şişeleri değiştirseler artık çok güzel olacak.
Golden Rose'un internet sitesinde 1,75TLye satılıyor bu oje. Parfümerilerde v.s. 2 TL fiyatı. Stoklasam iyi olacak en kısa zamanda 

8 yorum:

  1. Aynen siyah giç sürmem lacivert hiç sürmem derdim ama büyük konuşmamayı öğretiyor zaman:)) şimdi lacivertle başladım tabuları yıkmaya:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben hiç sürmem demezdim ama sürmem sanırdım bazı renkleri :) Dönem dönem zevkler değişiyor eskiden bordo severdim 2-3 yıldır da bordo sevmiyorum :/

      Sil
  2. Merhaba sevda, ben viva, yine blog yazmaya basladim :) Siyah ojeyi bende cok seviyorum, özellikle kis aylarinda ofis kiyafetleriyle güzel ve sIk duruyorlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tekrar hoşgeldin Vivacım :) Sevindim geri dönmene :)

      Sil
  3. Bende bu aralar golden rose patis 33 numarayi pek sever oldum,böyle inci gibi, siyah ojelerin farkli havasi var canim yakişmiş sana

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Google dan baktım şimdi, çok güzelmiş 33te canım :) Teşekkürler

      Sil
  4. kendım asla boyle puruzsuz suremıyorum:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pürüzsüz sürüyorum ama pürüzsüz kurutamıyorum ben de :( Gece mutlaka iz yapıyorum

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)