6 Nisan 2014 Pazar

Gabrini Pacific Oje #98

Gabrini Pacific Ojeyi ne zaman aldım, nerden aldım hatırlamıyorum bile. Yıllardır öyle duruyor oje kutusunda. Aldım ama kullanmaya cesaret edemiyordum bir türlü. 
Revlon 229 ojemi sürdüğümde üzerine simli-ışıltılı bir oje sürmek istedim. Tereddüt ederek sürdüm ama sonuca bayıldım. 
Gabrini Pasific 98 nolu tek başına da uygulanabilir. Ben bu şekilde kullandım. Biraz sürmesi zor kokusu kötü ama çok çabuk kuruyor. 
Bu yaz sık sık göreceksiniz tırnaklarımda bu ojeyi :)

8 yorum:

  1. iyi ki denemişsin canım alakasız iki oje çok güzel tamamlamış birbirini:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok yakıştırdım birbirine :)

      Sil
  2. Kırmızıyla uyumu cidden çok güzel olmuş, çok beğendim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım, ben de çok beğendim :)

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)