8 Nisan 2014 Salı

Demert Oje Kurutucu Sprey

DeMert Oje Kurutucuyu uzun bir zaman önce Eminönü'nde almıştım. O zamanlar elimde başka bir sprey şeklinde kurutucu vardı, hemen açmadım. Bir kaç ay önce sırası geldi, kullanmaya başladım. Bugüne kadar kullandığım oje kurutucular için diyebilirim ki, son kullandığım en iyisi. Yine eski kullandığımın bir tık üzeri kurutucumu buldum :)
Demert'i biliyorsunuzdur, özellikle kuaförlerde kullanılan bir marka. Kuaförlerde manikür yaptırıyor ya da oje sürdürüyorsanız genellikle bu spreyi kullanırlar. Ben de ilk kuaförümde görmüştüm bu spreyi.
Alta baz oje, üzerine 2 kat oje, üzerine top coat sürdüğüm ojelerde kurutucumu sıkıp bir kaç dakika bekliyorum, ojem kurumuş oluyor. Hafif ve boğmayan bir kokusu var. Yanış hatırlamıyorsam 10TL gibi bir fiyata almıştım. Dev boy bir sprey ve oldukça uzun zaman gidiyor.
Çok emin değilim ama internette bazı sitelerde satışı mevcut sanırım.

7 yorum:

  1. Hiç aram olmadı bu spreyler ile ama merak ediyorum hani :) Bununla bir başlıyım ben de kuaförde görmüştüm :*

    YanıtlaSil
  2. ıyı gunlerde kullanın :d

    YanıtlaSil
  3. inanmayacaksın ama kendime siyah oje aldım :) eğer bu sevda bitmezse ben de alabilirim böyle bir ürün denemek lazım. güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hem de siyah :) Gerçekten şaşırdım şu an. Sen de güle güle kullan canım :)

      Sil
  4. İlk defa duyuyorum bu markayı. Daha önce sadece Flormar'ın oje kurutucu spreyini denemiş, sevmemiştim. Aklımda bulunsun görürsem eğer bir de bunu deneyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım genelde kuaförler kullanıyorlar, ben de onlarda görmüştüm.

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)