19 Nisan 2014 Cumartesi

Bitenler #46

Bitenler de 46. yazım... Aslında en son bitenler yazımı nerede ise 1 ay önce yazmışım, yani çok ürün bitiremiyorum. Bu da beni çok sinir ediyor :)
Bakalım neler bitirmişim son 1 ayda;
Rejoice Şampuan ve Saç Kremi; Normalde kremli şampuanları sevmem, bu şampuanı da ben almadım zaten :) Kesin sevmem diye denedim ama saçıma iyi geldi.
Pastel Oje; Kıymetini geç anladım ama ben anlayıncaya kadar bozuldu :)
Avon SuperFull Mascara; Mascaralardan bir tanesi bitti, diğerini yeni açtım o da kuru çıktı. :( Fırçasını sevdiğim bir mascara.
RDL Mascara; Yine kullanmaya karar vermemle kuruduğunu farketmem bir olanlardan :( 
Shui Tu Bamboo Gel Maske; Tek kullanımlık bir maske. Yorumumu yazacağım blogda 
Kiehl's Amino Acid şampuan; Deluxe boy, başka bir şampuanla dönüşümlü kullandım. Benim saçıma göre değil, iyi gelmedi saçıma.
Kiehl's Creme de Corps Soy Milk & Honey Whipped Body Butter; Muhteşem bir vücut kremi. Yorumum burada
Golden Rose Rich Color 06 Oje; Çok güzel bir renk, o kadar sevdim ki sürekli sürdüm ve bitirdim. Yazısı burada
Avon Vücut Peelingi; Tanecikleri biraz sert ve ambalajdan çıkarması çok zor. Ürün bitirmeye kafayı taktım yoksa sürünürdü.
Golden Rose Jolly Jewels 116 Oje: Jolly Jewels ojeler Golden Rose'un en sevdiğim serilerinden. Bu kırmızı pullu ojenin de dibini görmeden rahat etmedim. Yazısı burada
Africology Body Balm; İçerisinde shea yağı var. Vücut sıcaklığı ile eriyor. Deneme boyu olduğundan ellerime özellikle tırnak çevreme kullandım. Nemlendirme özelliğini sevdim.
Sebamed Intimate Wash; Olumsuz bir şey görmedim, ilerde alabileceğim bir ürün.
Sebamed Clear Face; Bunu kullandığım dönemde ekstra yağlanma ve sivilcelenme yaşadım. İlk başta anlamadım, kullanmaya devam ettim. Sonra kullanmayı bırakınca yağlanma ve sivilcelenme de geçti.
Flormar Optical Whitener; Sevmedim. Yazısı burada

10 yorum:

  1. bir sürü şey bitirmişsin oh gelsin yeniler. En çok maskeyi merak ettim (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım bitirdim, hatta bir seri daha bitirdim de yazamıyorum bir türlü :) Maskeyi yazacağım ilk fırsatta

      Sil
  2. Rich Color ojeler bitirebildiğim ojeler olarak tarihe geçecekler.Rival de Loop ise nedense hiç ısınamadığım bir marka :/
    Yedinci bitenler yazımı hazırlamışken önünde saygıyla eğiliyorum tatlım.Çok çok öpüyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. RDL ben zaman zaman kullanıyorum beğendiklerim de var beğenmediklerim de ürünlerinden. Ahahah sorma nasıl ne ara 46 oldum bilmiyorum ama oldum ama :) Ben de öptüm canım, sevgiler :)

      Sil
  3. Ohh ne guzel bir seyler eksilmiş. Gelsin yenileri :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zor oldu ama eksilttim, bitirdim :)

      Sil
  4. ben bu seriyi bir türlü hazırlayamıyorum:(
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla çöp biriktirmek zor geliyor :) Anlıyorum seni

      Sil
  5. Senin oje bitirmene hayranim zaten:) nice bitenlere, bu arada vallahi içimden geldi çok seviyorum seni, buralardan Azerbaycandan seni kucak dolusu selamliyorum, bloğa ablamin düğün hazirliklari nedeniyle yazi yazamasamda ara sira hep vakit bulup buealarda dolanmak hep mutlu eder:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım teşekkürler, ben de bloguna bakıyordum o zaman ablana mutluluklar sen de çabuk dön aramıza. Selamlar Sevgiler :)

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)