28 Nisan 2014 Pazartesi

Bebak Çekilişi Sonucu

Bebak ürünleri çekilişine katılım dün sona ermişti. Çok geç olmadan kazananı belirlemek ve duyurmak istedim. 
Ek haklarla birlikte 149 katılım oldu. Çekilişi random.org ile yaptım. Bakalım şanslı kişi kim olmuş;
Bu hediyeleri kazanan Astrea oldu. Kendisini tebrik ediyorum. İletişim bilgilerini 3 gün içerisinde mail ile ulaştırmasını bekliyorum. Astrea eğer 3 gün içerisinde bana geri dönüş yapmaz ise çekilişi tekrar edeceğim. 
Çekilişe katılan herkese çok teşekkür ederim. İlk fırsatta yeni bir çekilişim başlayacak, Instagram hesabımdan. Şimdiden takibe alırsanız sevinirim :)

2 yorum:

  1. Hiiii bugünlerde şansım açık galibaaa:)
    Çok sevindim çookk teşekkürlerr:))))

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)