11 Nisan 2014 Cuma

Abartılı Yalanlar Aceleci Duvaklar / Jane Graves

Arka kapak yazısı;
Aceleyle evlen...
Muhasebeci Heather Montgomery planlarıyla yaşayan bi­ridir. Dolayısıyla, seksi ve baştan çıkarıcı Tony McCaffrey ile Vegas'ta tanışacağı, bayan şansı oynayacağı ve kumarda kazanılan paraları şampanya dolu bir geceyle kutlayacağı, en çılgınca hayallerinde bile aklına gelmemiştir. Ertesi sabah evli uyanacağı ise, kesinlikle ihtimal vermediği bir şey dir! Bu cici, düzenli ve güzel kız, nasıl olur da buzdolabı boş ve dairesi felaket bölgesine benzeyen ama aynı zamanda kendisini şehvetten çılgına çevirerek düzgün düşünmesini engelleyen biriyle evlenebilir?
Şehvette ağırdan al !
Çabucak evlenen ve boşanmak için yanıp tutuşan Tony, çapkın yaşamına dönmek için sabırsızlanmaktadır. Ama Heather'ın ailesi, ciddiyeti ile bilinen kızlarının nihayet aşık olduğunu öğrenerek heyecanlandığında, Tony Heather'a bir plan önerir: Heather, onun diş fırçasını sterilize etse ve yatakla ilgili her şeyi yasaklasa bile, iyi şansın bedelini ödemek için bir ay daha evli kalmaya razı olur. Ama Heather onun tahmin ettiğinden ve beklediğinden çok daha fazlasıdır; Tony'nin neredeyse ıskalayacağı bir evliliği kutsamaya dönüştürecek, keskin zekalı, tutkulu ve duyarlı bir kadındır!
Abartılı Yalanlar Aceleci Duvaklar ne kadar tuhaf bir kitap ismi değil mi? İsmi biraz tuhaf olsa da kitap fena değil. Eğlenceli bir kitap. Tam bir romantik komedi. 
Konusu klişe olsa da mizah yönüyle tebessümle ve kolayca okunan bir kitap. Tabi çok derinliği yok ama bu tarz kitaplar oku-unut kitaplar, çok şey beklememek gerekiyor. Çok düşündürmüyor, yormuyor ama şimdi olacak merakı ile de elinizden bırakamıyor, çabucak okuyorsunuz. Ben öyle yaptım en azından :)
Yukarıda arka kapak yazısında konu mevcut. Tatil, yolculuk, haftasonu için keyifli bir kitap okumak isterseniz, tavsiye ederim.

14 yorum:

  1. CANIM BENIM IYI OKUMALAR*-*

    YanıtlaSil
  2. güzel kitaba benziyor okumak lazım... İyi okumalar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, ben çok sevdim bu kitabı :)

      Sil
  3. bayılıyorum böyle kolay okunan kitaplara ya :) Keyifli okumalar :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok seviyorum canım :) Teşekkürler

      Sil
  4. Bu tabirini sevdim Sevdam, oku ve unut tarzı kitaplar çerez misali. Bir şey düşünmeden okuyup bitirilicek bir kitap.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslım aynen çerez misali :) Okurken de seni çok düşündürmüyor anlamaya zorlamıyor yormuyor

      Sil
  5. Eğlenceli bir kitaba benziyor :)

    YanıtlaSil
  6. aceleyle evlen demiş ya direkt, ben okumadan kaçardım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Herkese mesajı farklı demek ki, ben açıkçası bir mesaj da almadım da eğlenceli bir kitap sadece :)

      Sil
  7. Bu tarz kitaplar kafa dağıtmak için birebir. İnsana bir şey katmıyor ama yine de çok seviyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen ben de öyle, sık sık değil ama arada böyle kitaplar okumak iyi oluyor :)

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)