2 Mart 2014 Pazar

Vi-Vet Kozmetik Hediyeleri

Vi-Vet Kozmetik'in sir ağda bantlarını kullanıyordum bir dönem ama bir problem yaşayıp şikayetim olmuş ve blogda yazmıştım. Uzun bir zaman sonra firmadan bana ulaştılar ve o dönemde ürünler ile ilgili bir sıkıntının olduğunu ama genel olarak ulaşan herkesin şikayetinin telafi edildiğini söylediler. o zaman gözden kaçmışım ama geçte olsa şikayetimi değerlendirmelerine sevindim.
Sir Ağda bantlarında üretim şekli ve formülasyon değişmiş. Yeni formülleri ile üretilen Sir Ağda bantları ve yeni çıkan ürünleri Granül Sir Ağdasından göndermişler. Özellikle Granül Ağdayı çok merak ettiğimi söylemeliyim.
Vi-vet  firmasına geri dönüşleri ve hediyeleri için çok teşekkür ederim.

6 yorum:

  1. Granül?? aaa, çok enteresan merakla yorumunu bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  2. Güle güle kullan :) Hatalarını telafi etmeleri de hoş bir davranış olmuş :)

    YanıtlaSil
  3. Kullandın mı bu ürünü, ben çok eskiden almıştım, kutudan taş gibi ağda bantı çıkmıştı, ne yaptıysam eritememiştim. En sonunda attım. Başka bir markayı kullanıyorum şuan eğer memnun kaldıysan deneyebilirim.

    YanıtlaSil
  4. canım granül sir ağdadan memnun musun

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)