3 Mart 2014 Pazartesi

Rossmann Wellness & Beauty Vanilya & Macadamia Vücut Yağı

Özellikle yaz aylarında mutlaka vücut yağı kullanıyoruz, bu yüzden de elimizin altında mutlaka bulunuyor. Bu yağı yaza girerken Rosmann'da görmüş, vanilya içerdiği için güzel kokacağını düşünerek sepete atmıştım. Zaten 5 TL civarında idi fiyatı. İyi ki de almışım. Yazın o kadar çok kullandım ki!
Kışın banyodan sonra nemli cilde uygulaması ve sonucu çok güzel oluyor, misler gibi kokuyor cildim, yumuşacık oluyor. Yazın da özellikle bronzlaştıktan sonra dışarıya çıkacağım zaman kollarıma ve bacaklarıma sürüyordum. Güzel, doğal bir parlaklık veriyor, kolay sürülüyor, dağıtılıyor ve yapış yapış olmuyor, . Kokusu nedeni ile de arkadaşlarım sürekli ne kullandığımı soruyorlar. Tabi sürekli vanilyadan bahsettim ama aynı zamanda macademia fındığı da içeriyor. Macademianın kokusunu biraz cevize benzetiyorum. Vanilya ile uyumu da mükemmel olmuş bence.
Yapısı biraz yoğun bu yüzden de az miktarda kullanılması yeterli. Nemlendirme etkisi de hemen kaybolmuyor.
Benim için tek eksisi ürünün kapak kısmında birikme yapması. Onun dışında çok sevdiğim bir ürün oldu. Önceden olsa bir diğer olumsuzluk olarak evime yakın Rossmann olmamasını gösterirdim ama Ümraniye Can Park AVM'ye Rossmann açıldı. Üsküdar'a göre epey yakın bir şube benim için. İlk fırsatta gidip bu yağdan tekrar almayı planlıyorum.

14 yorum:

  1. Kokusu tam benlik mutlaka almam lazıııım =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vanilyayı eskiden daha çok severdim, şimdi bazı vanilyalar plastik gibi yapay kokuyor sevmiyorum. Ama bu çok güzel kokuyor :)

      Sil
  2. Bende gul ve incirli olanini kullaniyorum. Cok guzel yumusatyor cildi :))

    YanıtlaSil
  3. kesinlikle bu hafta alıcam :)) teşekkürler :))

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel kokuyordur kesiin.Burnuma geldi o koku resmen. :)

    YanıtlaSil
  5. vanilya kokusuna aşık biri olarak deneneceklere eklendi :) paylaşım için teşekkürler. Duştan sonra sür çık pratik oluyor bu tarz yağlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım dener ve seversin canım :) Nemli cilde uyguladığında etkisi de çok iyi oluyor

      Sil
  6. Öyle güzel anlatmışsın ki hemen almak istedim. Kokusu da tam benlik. Yapış yapış olmaması da ayrıca hoşuma gitti. Rossmann'a gider gitmez mutlaka bakacağım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım ben de Rossmann'a gider gitmez diğer çeşitlerine bakacağım :)

      Sil
  7. Çok severim vanilya kokusunu. Ben eskiden hiç kullanmazdım vücut yağı ama gerçekten de gerekli. İlk fırsatta ben de hem bu ürüne hem de diğer çeşitlerine bakayım benimki de bitti bitecek.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok seviyorum. Kuru ciltler için çok iyi oluyor vücut yağları. Ben daha çok yazın ve bronzlaşmş tende kullanıyorum güzel oluyor.

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)