1 Mart 2014 Cumartesi

L'action Kırık Tırnak Onarıcı

Tırnaklarımı kısa seviyorum evet ama uzatmak istediğimde de pek başarılı olamıyorum zaten. Bunun nedeni çok değil, azıcık uzama başlamışken mutlaka kenarından kırılıyor, çatlıyor tırnaklarım. Çantamda bir şey aramak, armatür / musluğu açıp kapamak, dolabımın sürgülü kapağını açmak, araba kapısı, direksiyon v.s. v.s. bunlar benim en çok tırnaklarımı kenarından kırma nedenim.
Her seferinde dikkat edeyim diyorum yine olmuyor. Her kestiğim tırnaktan sonra yeniden uzayan mutlaka kırılıyor. Ve maalesef en sevmediğim şey tırnaklarımı ete yakın bir noktadan kısaltmak zorunda kalıyorum sonunda. 
Bir Gratis indiriminde bu tırnak onarıcıyı farkettim ve hemen sepete attım. Benim tırnaklarım gibi kenarından çatlayan / kırılan tırnaklar için görünmez yapıştırıcı. Tırnak yeniden uzayana kadar daha düzgün görünmesini sağlıyor. 
Tüm tırnağa uygulanması gerektiği yazıyor ürünün ambalajında ama sürmesi biraz zor ve zor kuruyor. Ben bu yüzden kırılan bölgenin çevresine sürüyorum. Açıkçası kullanmaya devam etsem de her iki uygulamada da istediğim sonucu alamadım ve pek beğenmedim bu ürünü. 
L'action Kırık Tırnak Onarıcıyı uygulayıp üzerine cila+oje sürdüğümde kenarından çatlayan yer çizgi yapıp yeniden ayrılıyor ve her yere takılmaya başlıyor. Ve kırılan tırnağım için aynı yapıştırma işlemini herhangi bir cila ile denediğimde de aynı sonucu alıyorum. Üstelik cilayı daha düzgün sürüp daha çabuk kurutabiliyorum.
Yani çok da gerekli değilmiş.
Ben Gratis'ten %50 indirim ile almıştım, sanırım indirimsiz fiyatı 15 TL civarındaydı.

14 yorum:

  1. Tüh yaa bende bu ürünü çok merak ediyordum hatta 8 mart indiriminde alınacaklar listeme eklemiştim :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İstrsen al canım indirimde ama cila da aynı işi görebilir.

      Sil
  2. hadi ya ben de meraktaydım bu ürünü, kenardan sürekli kırılır tırnaklarım, sağol paylaşım için
    http://belgin-ce.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok büyük umutlarla almışım ben de ama :(

      Sil
  3. Essence in fix it diye olması lazım bir yapıştırıcısı var herkes ayılıp bayıldı ama antalyada ki hiç bir gratiste bulamıyorum bende aynı dertten muzdaribim =/ çok çok ince tırnaklarım var ve bi yere değse kırılıyor hemde kenarın orta kısmından uzatmak için 1 ay beklemem gerekiyor! Millette ne güzel kalın kalın tırnak var kırılmıyor =( ağlamak istiyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım, bana da onu öneren çok ama ben de bulamadım bunu aldım. benim her uzatışımda, kesiyorum uzuyorum 1 tane daha gidiyor sürekli böyle :(

      Sil
  4. Yazıyı okumaya başladığımda; tam da aradığım şey demiştim işe yaramamasına üzüldüm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de üzüldüm çokta umutlanarak almıştım :(

      Sil
  5. fiyatına uygun sonucu vermiyor tam okurken başlığı dedim ki aha tam da beni anlatıor sevdacık :) ama yorumunu okuyunca vazgeçtim valla neyse denk gelirse almamış olurum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başka çareler arayalım canım bu olmadı sıradaki dedik :)

      Sil
  6. Bende bir heves yazıya tıklamıştım ama sonuç hüsran oldu. :(
    Bende bu kırılma olayından çok muzdaribim. :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorma canım ya ben de çok büyük umutlarla almıştım ama olmadı :(

      Sil
  7. Bende bayadır bu ürünü arıyordum. Yazını okuduktan sonra iyiki almamışım dedim. Bu kırılan tırnakları ne yapacağız biz :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de büyük bir hevesle aldım canım ama yine olmadı. Başka çözümler araştıralım :(

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)