24 Mart 2014 Pazartesi

Golden Rose Matte Oje 01

Matte Ojeler sürüldükten çok kısa bir süre sonra matlaşıyor ve farklı matlıkta görünümler veriyor. Tek kat veya iki kat kullanılabilir. İki kat uygulamak isterseniz birinci katın kuruyup matlaşmasını bekleyiniz, sonra ikinci katı uygulayınız. Mat ojeler özel formülü nedeniyle normal ojeler kadar kalıcı değildirler. Günlük olarak kullanılmasını öneririz.
Demiş Golden Rose Matte serisi ile ilgili. 
Açıkçası mat ojeleri sevmiyorum, daha doğrusu parlak ojeleri daha çok seviyorum ve mat ojeleri kullanamayacağımı düşünürdüm. Bu ojeyi de süreyim, olmazsa baskı v.s. gibi uygulamalarda kullanırım dedim. İlk kullandığımda görüntüsü plastik gibi geldi. Fakat sonrasında o kadar çok sevdim ki sürekli kullanır oldum. 
Kolay sürülen ve hızlı kurutan bir oje. Tek kat kullanımına uygun. Ben zaman zaman tek kat uyguladım. Golden Rose tanıtımlarında normal ojeler kadar kalıcı değiller dese de alttaki fotoğraf 2. günün sonunda çekildi, uçlardan hafif gitmişti. 
İlk kullandığım mat ojeydi ama son olmayacak :)
Siz mat ojeleri seviyor musunuz?

18 yorum:

  1. Tam yazlık bir renk. Mat ojelerle pek aram yoktu hiç mat ojem de yoktur :)) Ama yeni Golden Rose rujuma uygun bir rengi varsa alırım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mat ben de sevmem ama bunu sevdim :)

      Sil
  2. bu renk bende yok çok güzelmiş almalıyım sanırım :) güle güle kullan canım

    YanıtlaSil
  3. Ne güzel tam bahar ve yaz rengi....alacağım teşekkürler cnmmm

    YanıtlaSil
  4. ben de parlak oje seviyorum, bir de klasikten şaşamıyorum bir türlü, 319 favorim:)
    http://belgin-ce.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de ilk kullandığım mat oje :)

      Sil
  5. ben de parlak ojeyi daha çok seviyorum ama özellikle neon renklerde mat çok güzel durabiliyo :) pembeye de çok yakışmış matlık, ben de çok beğendim :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de canım, parlak ve ışıltılı ojeler candır :) Ama bu çok güzeldi dayanamadım :) Beğenmene sevindim :)

      Sil
  6. Mat ojelere bir türlü alışamadım ben ya. :)
    Gerçi kendi tırnaklarımda hiç denemedim ama olsun. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de sürdüm ve alıştım :) Uygun rengi yakalarsan belki seversin

      Sil
  7. Cok guzel bir renkmis cnm mat olmasida ayri guzellik katmis

    YanıtlaSil
  8. rengi çok güzel, özellikle birkaç renkte çok seviyorum bu mat duruşu:) ama biraz daha kalıcı olsa arada bir kullanmak yerine daha sık sürerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nedense bende hemen soyulmadı normal ojeler gibi kullandım mat ojeyi de :)

      Sil
  9. Mat ojeleri bir dönem çok severek kullanıyordum ama şu sıralar pek hoşuma gitmiyorlar. Bu ojenin rengi çok güzelmiş ama :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım rengi gerçekten çok güzel ben de renginin hatırına kullandım ilk olarak :)

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)