18 Mart 2014 Salı

EcoTools Concealer / Kapatıcı Fırçası

Alalı uzun bir zaman olup fotoğraflarımı yanlışlıkla silince anlatması bugünlere kalan bir fırça. Aldığım günden beri severek kullanıyorum. Elimdeki tek kapatıcı fırçası, bu yüzden sürekli kullanıp, sık sıkta yıkıyorum. Şu ana kadar kıllarında bir deforme veya bozuma olmadı. Yumuşak sentetik kılları ve bambu sapı buluyor. Konik şeklindeki sık fırçaları sayesinde işini iyi yapıyor, kapatıcıyı fırça izi bırakmadan dağıtıyor.
Yumuşak kılları nedeni ile göz çevresinde rahatlıkla kullanabiliyorum. Sentetik kılları sayesinde kullandığım kapatıcıyı fırçamla ortak kullanmıyorum :) Özellikle daha likit / krem yapıdaki kapatıcılar için daha kullanışlı. Fırçayı ben hemen yıkayacaksam kapatıcı sürdükten sonra göz altlarıma pudrayı da bu fırça ile sürüyorum. 
Uygun fiyatlı kapatıcı fırçası arayanlara tavsiye ederim. Ben Gratis'ten indirimli olarak 8-9 TL gibi fiyata almıştım.

12 yorum:

  1. Güzel bir öneri oldu, sık yıkama konusunda çok haklısınız. Fırçaların temizliklerine dikkat etmeliyiz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben belli bir rutine bağladım, o rutin de temizliyorum iyi oluyor.

      Sil
  2. her türlü kozmetik şeysinde seni okusun herkes yaaa :) faydalı bilgilercisin sen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deep, teşekkürler :) Arkadaşlarım da bayan google derler bana :)

      Sil
  3. Bu fırçayı bende çok severek kullanıyorum. Dediğin gibi eşit olarak hiç iz bırakmadan dağıtıyor concealerı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşini iyi yapıyor fiyatı da çok uygun, daha ne olsun :)

      Sil
  4. Ahh ahh fırça eksiklerim fazlasıyla gözüme batmaya başladı sıra gelmiyor ki hiç :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ucuzlardan başlayın çok gözünüze batıyorsa. Ben öyle yapmıştım, onlar varken de yavaş yavaş daha profesyonellerini almıştım.

      Sil
  5. iyi bir öneri oldu bu indirimli fiyatı da çok uygunmuş:) ama bahsettiğin gibi fırçaları sık sık temizlemek de önemli..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fiyatı uygun, bir de indirimde alınırsa daha da uyguna geliyor.

      Sil
  6. mimlediiim senii, zmanın olursaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deep, çok teşekkür ederim ya. Çok mahçup oluyorum sana da :(

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)