21 Mart 2014 Cuma

Dudak Kalemlerim

Bir dönem dudak kalemi kullanmaktan vazgeçmiş, bu yüzden de kolay renkler, sür çık rujlar kullanmaya başlamıştım. Son zamanlarda yeniden dudak kalemi kullanmaya başladım. Kullandığım kalemleri topluca yazmak istedim.
Maybelline Dudak Kalemi; Şu ana kadar kullandığım en iyi dudak kalemlerinden biri. Kolay ve pürüzsüz sürülen, kremsi yapılı bir dudak kalemi. Tüm dudağa rahatlıkla sürülebiliyor. Rengi koyu bir pembe, azıcık kırmızılık var içinde. Bir çok rujumla uyumlu, severek kullanıyorum.
Carmina Dudak Kalemi; Maybelline kadar olmasa da yine de sürümü kolay, yumuşak yapılı ve kalıcı. Rengi açık pembe.
Pupa Dudak Kalemi; Oldukça yumuşak yapılı, sürümü çok kolay ve pürüzsüz. Rengi nude/kahve arası. Arkasında göz kalemlerindne görmeye alıştığımız sünger var. Pek nude/kahve ruj insanı olmadığım için göz kalemi olarak kullanabilirim dedim ama yumuşak yapısı nedeni ile vazgeçtim. Dudakta çok hafif bir renk oluyor, bu yüzden hemen her rujumla birlikte kulanabiliyorum. 
Alessandro Dudak Kalemi; Yine sürümü oldukça yumuşak ve kalıcı olan dudak kalemlerinden biri. Rengi kırmızı / nar çiçeği. 
Avon Big Colour Dudak Kalemi; Ruj olarakta kullanılabiliyor yalnız ruj olarak kullanıldığında dudağı kurutabiliyor. Dudak kalemi olarak yumuşak yapıda, kolay sürülen bir kalem. Rengi kırmızı kahve. 

10 yorum:

  1. Avon'un kalemine bayıldım. Denemek için kataloğuna bakacağım :) Bloğumda güzel bir çekiliş başlattım bakmak istersen beklerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eski bir kalem ama hala var mıdır bilmem. Avon sık sık ürün ekleyip çıkartıyor katalogdan. Bakıyorum hemen bloguna :)

      Sil
  2. canım ne güzel bırsuru kalemın var benım bır tane bıle yok ben nıye anlmaıyorımkı bu ıslerden neysem ıyı geceler*-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de eskiden kullanmıyordum şimdi yeniden başladım :)

      Sil
  3. yorumun ıcın ayrıca teşekkür ederım *-*

    YanıtlaSil
  4. Ya ben niye dudak kalemi kullanmıyorum, kullanamıyorum yaaee :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sende mi? :) Ben de bir ara öyleydim :)

      Sil
  5. Avon çok hoş gözüküyor.Ben hiç dudak kalemi kullanmıyorum.Unutuyorum sanırım. :)
    Ayrıca blogumdasın <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bir ara hiç kullanmadım, şimdi her makyajımda mutlaka kullanıyorum :)

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)