25 Mart 2014 Salı

Çekiliş; 1 Kişiye HC Ovex (Hızlı Saç Kurtarma ve Canlandırma Terapisi) Hediye ---KAPANDI----

HC Hair Care, ilk olarak 2007 yılında Complex isimli saç bakım ürünü ile tanınmış ve zamanlar ürün çeşidini arttırmış butik bir saç bakım ürünleri markasıdır. 
Sipariş öncesinde ve sonrasında müşteri memnuniyetini sağlamak için çalışan, kendini geliştiren ve müşterilerle doğrudan iletişim kurabilen bir marka HC.
Ürünler zararlı kimyasal ve sentetik maddeler içermiyor. 
Daha önce HC Complex ve HC Şampuan kullanıp çok memnun kaldığım bu markadan çok güzel bir hediyemiz var.
1 kişiye HC'nin ''Hızlı Saç Kurtarma ve Canlandırma Terapisi'' ürünü Ovex  hediye 
Ovex her saç telini bile yeniden yapılandırarak en zor saçlarda bile günler süren yumuşaklık, parlaklık ve kolay taranma sağlar. 
200ml. kavanoz ve 2 ad. 20ml.lik tüp ambalajlarda satılmaktadır.
Hediyemiz 200ml. kavanoz ambalajda bulunan Ovex
HC'nin ''Hızlı Saç Kurtarma ve Canlandırma Terapisi'' ürünü Ovex'i kazanmak istiyorsanız yapmanız gerekenler;
* Blogumun izleyicisi olmak
HC Hair Care Facebook sayfasını beğenmek
HC Hair Care Twitter hesabının takipçisi olmak
* Facebook veya Twitterdan duyurursanız +1 hak
(Zorunlu şart değil ama beni Facebook,TwitterInstagram hesaplarımdan takip ederseniz sevinirim.)
Aşağıdaki formu doldurduğunuzda çekilişimize katılmış olacaksınız.
Son katılım 25 Mart 2014 23:59'a kadardır.
Kargo HC Hair Care firmasına aittir.
Katılan herkese bol şans diliyorum.

16 yorum:

  1. merhaba
    katıldım böyle güzel bir çekiliş yaptıgınız için teşekkürler şaçlarım boyadan bayagı yıpranmıştı bana çıkarsa bayagı işe yarayacak hoşçakalın

    YanıtlaSil
  2. merhaba katıldım ama umarım mükerrer değildir. geçen de katılmaya çalışmıştım hata vermişti. bana bol şans :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu aralar Google da sorun olduğu için hata veriyor ara ara. Bol şans diliyorum :)

      Sil
  3. şartlar tamam formu doldurdum

    YanıtlaSil
  4. katıldım herkese bol şans

    YanıtlaSil
  5. ya firmalarla iletişimin iyi olmalı. güzel bişi bu valla :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değişik geliyor değil mi dışardan bakınca :)

      Sil
  6. katıldım zaten kullandığım ve çok beğendiğim bir ürün herkese bol şans

    YanıtlaSil
  7. katıldım şanslı olabilmek dileğiyle sevgiler.

    YanıtlaSil