23 Mart 2014 Pazar

Bitenler #45

Bitenler serimizde 45 numaraya da geldik :) En son bitenler yazımı 1,5 ay kadar önce yazmışım. O günden bu yana fazla ürün bitiremedim aslında, sadece arşivim çok dolu ve bu ürünleri bitirsem de ancak paylaşabiliyorum. Son zamanlarda ürün bitiremememin nedeni de bir çok şeyi, mascaramdan nemlendiricime kadar yeni açmam. Artık kaç ayda biterler Allah bilir :/
Neyse, bakalım neler bitirmişim,
Pure'n Soft Daily Protection Feminine Daily Wash; Watsons'tan almıştım, intim mendillerle birlikte oldukça uygun bir fiyata satılıyordu. Biraz sıvı bir de kullanmadan biraz şişeyi sallamak gerekiyor. Yoksa parça parça gibi çıkıyor ürünler. Bu bitince aşka bir markaya geçtim bile.
The Body Shop Lychee Blossom Body Butter; Yazısı burada Misler gibi kokuyordu.Yerine başka bir The Body Shop Body Butter'ı açıldı bile.
Bath and Body Works Vücut Losyonu; Kokusu benim için biraz ağırdı, çok şekerli gibi geldi. Deneme boyu olunca çabucak bitti. Nemlendirmesi başarılı.
SebaMed Losyon; Yeğenimden kalma. Bebeklerde nasıl bilmem ama ben nemlendirme açısından beğenmedim.
Kiehl's Midnight Recovery Göz Kremi; Nasıl desem, harika bir göz kremi. Daha sürdüğüm ilk gecenin sabahında aydınlık bir göz çevresi ile uyandım. Kiehls'in ambalajları dolu dolu. Oldukça uzun zaman kullandım. Bir de çizgilere de iyi gelseydi muhteşem diyecektim.  
Loreal Mega volume Collagen 24H Mascara; Sonunda bitti :) Fondöten ve mascaraları çok zor bitiriyorum da. Yazısı burada 
Watsons Cucumber Cooling Mask; Tek kullanımlık maskeleri seviyorum fakat bu maskeyi pek sevmedim. 
Kalyon Oje Çözücü; Sürekli elimin altında bir tane bulunduruyorum. Bunun kendi kendine kapağı açılmış ve kurumuş. İçindeki üründen mi oldu bilmiyorum da, üst kısım bıçakla kesilmiş gibi havaya kalmıştı, enteresan bir şey olmuştu. Yenisini aldım.
Signal White Now; Sevmiyorum ama kullanıyorum :) Bitti çok şükür.
Avon Anew Göz Kalemi; Çok seviyordum bu kalemi. Yazısı burada 
Gliss Şampuan; Üzerindeki çok yıpranmış ve kuru saçlar ibaresi benim saçımı anlatıyor. Şampuan ablamındı, denemek istedim. Yarısından itibaren ben kullandım. Maalesef diğer Gliss şampuan ve saç kremlerindeki şey oldu, işe yaramadı. Gliss'in sadece bakım ürünleri ile iyi anlaşıyorum.
Dalin Kolay Tarama Spreyi; Bunu yeğenime almıştık. Bizde unutulunca deneme amaçlı kullandım. Saçımdaki boyadan mıdır nedir hiç bir işe yaramadı. Kokusu da kötü. Avon'un çocuklar için olan spreyleri çok güzeldir mesela. Beğenmedim.
Watsons Beyaz Çikolatalı Maske; Yazısı burada
Bath and Body Works Paris in Bloom Losyon; Nemlendirmesi de kokusu da çok güzeldi ama çabuk bitti :(
Avon Color Trend Far;  O kadar uzun zamandır bende ki artık atmam gerektiğine karar verdim.
En azından makyaj malzemesi bitirmişim, yaşasın! :)

10 yorum:

  1. Gliss'in şampuanları ile bende anlaşamıyorum. Kiehls ürünlerieni şiddetle merak ediyorum :) Online satış olsa dadanıcam :)))))
    Kalyon oje çözücüyü çok merak ettim, o nasıl birşeydir? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gliss in bakım ürünleri ile ilgili sorunum yok amam şampuanları :/ Kalyon oje çözücü oje çözüyor işte :) Hafif koyulaşan ojelerime 1-2 damla damlatıyorum eski haline dönüyor, yıllardır sürekli alırım lazım oluyor :)

      Sil
  2. Salatalık özlü maske bende kaşıntı,alerji yapmıştı.Yazısını da yazmıştım.

    Bugünlerde ben de bitenler yazısı yazacağım.En keyifle yazdığım,okuduğum seri:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bir sorun yaratmadı o maske ama yinede sevmedim. Bitenler yazılarını ben de çok seviyorum canım :)

      Sil
  3. bath and body works her gördüğümde içim gidiyo amaaa :(

    YanıtlaSil
  4. Avon'un göz kalemi gerçekten çok başarılı. Bu arada bayağı ürün bitirmişsin yine, tebrikler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok seviyordum o kalemi. Bitirdim canım, hatta yine bitirdim ama yazamıyorum :(

      Sil
  5. Kiehls ürünlerine merakım gitgide artıyor:) epey ürün bitirmişsin, tebrikler ve gelsin yeniler:)

    http://belgin-ce.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, bu aralar sıkı sıkı kullanıyorum ürünlerimi :)

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)