14 Şubat 2014 Cuma

Yine Kabak-Havuç Salatası ve Dereotlu Poğaça

Uzun zamandır yemek postu yapmıyordum değil mi ben? :) 
Klasik, sürekli yaptığımız kabaklı-havuçlu salatamız. Yapılışını bilmeyen yoktur herhalde. Rendelenmiş kabak ve havuçla yapıyoruz. Ben sarımsak kullanmıyorum, dereotu ise olmazsa olmazım. Ve mutlaka ceviz.
Dereotlu poğaça deneme yanılma usulu yaptığım evde herkesin bayıldığı bir poğaça oldu. Artık sürekli yapıyoruz. Bu dereotlu tulum peynirli. İzmir tulumu kullanıyorum. (Dereotlu poğaça tarifim)

Bu yazıyı yazarken canım dereotlu poğaça çekti, kalkayım da yapayım bari :) 

10 yorum:

  1. Dereotlu poğaçaya bayılırım. :)
    Ellerine sağlık. :)
    Ben kerevizli salatayı da çok seviyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım, kerevizli salatayı ben de -hatta evcek biz de- bayılıyoruz :)

      Sil
  2. çok severim o salatayı da poğaçayı da ceviz ve dereotunu bende eksik etmemeye çalışırım salatalara çok güzel yakışıyor..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dereotunu eskiden sevmezdim son yıllarda anladım değerini ben :) Ceviz de öyle :(

      Sil
  3. Piştimiiiii..Bende yemeye geleyim bari.:)))) Özellikle poğaçaya bayılırım..
    Ellerine sağlık Sevdacığım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pişti Ablacım gel, çayı demliyorum :) Çok teşekkürler :)

      Sil
  4. emeğine sağlık, havuçlu salatayı kabak yerine tavuk koyarak yapıyorum ben , çok güzel oluyor , bu da öyledir eminim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım, öyle de deneyeyim o zaman :)

      Sil
  5. Ellerine sağlık:))Havuç-kabak salatasına bayılırım;)
    poğaça çok ilgimi çekti bak dereotu ve izmir tulumu koymak harika bir fikir denemem lazım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, bu salata bir çok şeyin yanına çok yakışıyor. Poğaça müthiş, umarım dener ve seversin :)

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)