23 Şubat 2014 Pazar

Watsons Beyaz Çikolatalı Maske

Daha önce yine Watsons'ta satılan Superdrug Çikolatalı Maske ve Beauty Formulas Çikolatalı Maskeyi denemişken Watsons Beyaz Çikolatalı Maskeyi denemesem olmazdı. Fakat çikolatalı maskeler Watsons'ta çok çabuk tükeniyor, askıları genelde boş. İlk aldığımda fotoğrafını çekmeden kullandığım için tekrar almak istedim ama uzun bir süre mağazaya gelmesini bekledim.
Gelelim maskemize; içinde doğal kil, kakao yağı, badem yağı ve shea yağı bulunan ve cildi beslerken, yumuşak ve pürüzsüz bir görünüm sağlama vaadi olan bir maske.
Güzel bir kokusu olan bir maske. Diğer çikolatalı maskeler gibi ağır değil. Ben onları da seviyordum koku olarak ama bazen çok ağır geliyordu kokuları. Klasik, sürdükten sonra 10-15 dakika bekletip sonra ılık su ile yıkadım. İçinde doğal kil var, ciltteki kirleri, kalıntıları temizleme ve fazla yağ oluşumunu engelleme vaadi de var bu maskenin. 
Yanak bölgem daha kuru, içinde kil olduğu için daha da kurutur mu dedim ama herhangi bir gerginlik, kuruluk hissetmedim. Zaten kullandıktan sonra yumuşacık oluyor cilt. Akne ve hassasiyet problemim var, sivilcelenme veya herhangi bir alerji, kızarıklık v.s. de olmadı.
Bu maskeler tek kullanımlık diye geçse de içerisinde oldukça fazla ürün var. Ben 3 sefer kullandım bu maskeyi.
Aslında düzenli kullandığım bir maskem var ama arada böyle tek kullanımlık maskelerde kullanıyorum mutlaka. 
Siz hangi maskeyi kullanıyorsunuz ve memnun musunuz?

8 yorum:

  1. Watsons ın bu pakette ki maskelerini çok beğeniyorum ama daha çikolatalı olanları denemek kısmet olmadı hep bitmiş oluyor =/ Ben şu anda superdrug ahududulu kil maskesi ve dirty works detox maskesi kullanıyorum çok memnunum =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef çikolatalılar hep en erken bitenler oluyor. Dirty Works ürünlerini çok merak ediyorum, bakacağım ben de canım :)

      Sil
  2. cıkolatalı herseyı severım denemek lazım bunu sevıdm *-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım kullanır ve seversin sen de :)

      Sil
  3. ben de seviyorum böyle tek kullanımlık maskeleri, ama gel gör ki üşeniyorum:) Şimdi sen yazınca hatırladım teee ekim ayında almıştım bu maskeden unutmuşum:))))
    http://belgin-ce.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben haftada 1 uygulamaya çalışıyorum, genelde de atlamıyorum :)

      Sil
  4. Soyulan maskeleri çok seviyorum ben ama bunu da merak ettim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Soyulan maskede önerebilirim sana :)

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)