3 Şubat 2014 Pazartesi

Rozita Çekilişi Sonucu

Bir çekilişimizin daha sonuna geldik. Rozita Selülit ve Masaj Yağı verdiğimiz çekilişimize ek hak birlikte 61 katılım oldu. Çekiliş sonucunu random.org ile belirledim. Bakalım bu çekilişimizin şanslısı kim olmuş;
Evettt,
Kazanan Özlem Elmacıgil oldu. Kendisini tebrik ediyorum.
Özlem Elmacıgil'e mail atıyorum. 3 gün içerisinde bana iletişim bilgilerini göndermesini bekliyorum. Çarşamba gün sonuna kadar dönüş yapmazsa Perşembe günü yeni bir kazanan belirleyeceğim.
Kazanamayanlarda üzülmesin, en kısa zamanda yeni bir çekiliş başlatacağım.
Rozita firmasına işbirlikleri için teşekkür ederim. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)