26 Şubat 2014 Çarşamba

Ojeler, Uygulamalar v.s. v.s.

Bir ara ne doğru dürüst oje sürdüm ne de oje ile ilgili uygulamalar yaptım. Şimdilerde seyrekte olsa yeni ojeler deniyorum ve uygulamalar yapıyorum. Bakalım son zamanlarda neler yapmışım:
Golden Rose Rich Color 48 oje üstüne baskı ile desen yaptım. Geceleri yatmadan hemen önce oje sürmek geldiği için aklıma ojelerimi hiç pürüzsüz kurutamıyorum.  Baskı veya başka uygulamalar o pürüzlü görüntüyü kurtarmamı sağlıyor .)
Baskı için çalıştığım ojeler. 
Eskisi gibi popüler olmasa da ben çatlayan ojeleri çok seviyorum.  
Taban oje Rich Color 06,çatlayan oje Flormar. 
Bu manikürü çok seviyorum. Golden Rose Rich Color 06 oje üstüne Jolly Jewels 05 sürdüm. Jolly Jewels ojeyi o kadar çok kullandım ki dibini buldum sonuna.



10 yorum:

  1. Mat ojenin rengine bayıldım tırnakta ne hoş duruyormuş :)) teşekkürler yarın ilk işim almak olacak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, evet mat oje çok güzel :)

      Sil
  2. jolly jewelsli olan benimde favorim oldu, ayrıca çiçekli olan baskı ne hoş öyle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım, beğenmene sevindim :)

      Sil
  3. Jolly Jevels ne hoşmuş öyle. Devamını bekliyoruz Sevdacım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Devamı gelecek en kısa zamanda canım. Jolly Jewel çok güzel gerçekten de sürmekten bitirdim hatta yakında bitenlerde :)

      Sil
  4. Rengarenk bir yazı olmuş içim açıldı gece gece yaz gelsin dedim okurken :)

    YanıtlaSil
  5. İlk resimdeki sarı ojeli manikürü görünce benim de içim kıpır kıpır oldu, yazı anımsattı bana. Bir de en sondaki maniküre bayıldım. İki oje de var elimde. Ben de yapacağım mutlaka :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sarı ojeler bana da yazı, güneşi anımsatıyor. O son ojeyi de bitirdim o kadar sevdim ve çok kullandım ki hemen bitirdim :)

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)