20 Şubat 2014 Perşembe

Nivea T-Bölgesi Temizleyici Bantlar

NIVEA® T-Bölgesi Temizleyici Bantlar Limon Asidi ile zenginleştirilmiştir. 
NASIL ETKİ EDER
  • Bantlar su ile aktif hale gelir. Siyah noktalara ve kire yapışarak cildi derinlemesine temizler.
  • Özel yumuşak dokusu sayesinde özellikle burun gibi düz olmayan bölgelere bile rahatlıkla yapışabilir.
  • Hoş limon kokusu sayesinde ciltte taze ve temiz bir his bırakır.
  • Sağlıklı ve güzel görünümlü bir cilt sağlar.

 Nivea burun bantlarını çok önceden kullanmış ve temizleme konusunda orta bulmuştum. Hemen hemen aynı oranda temizleyen ve fiyat olarak çok uygun olan başka markaları keşfedince uzun bir süre almamıştım. 
Nivea T-Bölgesi Temizleyici Bantlar Limon Asidi ile zenginleştirilmiş, paket içinde burun, alın ve çene bantları var. Açıkçası alın ve çene bölgeme bant kullanmadığım için bu bölgeler için olan bantları da yanyana yapıştırıp burnum için kullandım ben :) 
Önceden kullandığım T-Bölgesi bantlarına göre sanırım içeriği değişmiş, ya da limon asidi temizleme özelliğinde fark yaratmış. Ben bu bantları temizleme açısından oldukça başarılı buldum. 
Burun bantları (veya T-Bölgesi Bantları) sizi siyah noktalarınızdan tamamen kurtarmaz. Sadece kısmi bir temizlik sağlar. Başarılı buldum diye, bir çekişte tüm siyah noktalarım temizlendi diye düşünmeyin. Fakat daha önce kullanıpta nerede ise kaldırdığımda hiç temizlemeyen bantlarda oldu. Genelde orta karar bantlar kullandım, onları düşününce başarılı buldum bu bantı. Mis gibi limon kokması da bana göre başka bir artısı. Kokusunu çok beğendim.
Ben duştan sonra uyguluyorum genellikle. Gözeneklerim iyice açılmış oluyor. Burnumu ıslatıp bandı hava kabarcıkları oluşmayacak şekilde pürüzsüz yapıştırıyorum. 10 dk. kadar bekletip çıkarıyorum. Daha sonrasında mutlaka tonik geçiyorum üzerinden.
Bu bant çok güzel ama maalesef fiyat olarak pahalı buluyorum. İndirimde yakalarsam stok yapmayı düşünüyorum.

4 yorum:

  1. Hmen köşeye yazıyorum. teşekkürler =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım dener ve seversin canım :)

      Sil
  2. Fiyat konusunda hemfikiriz , ben ufak tefek siyah noktalarımı kil maskesiyle hallediyorum kendim için gerekli görmüyorum ,bu ürünü eşim için kullandım etkili oldu, yerleşik siyah noktaları temizliyor gerçekten ;) Aynı etkide daha uygun fiyatlısını aramaktayım ben de .. bloğuma da beklerim http://semsdesign.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kil maskesini deneyeyim o zaman ben de. Watsonsun bantları da fena değil. Blogunuza geliyorum en kısa zamanda iade-i ziyarete :)

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)