3 Şubat 2014 Pazartesi

Nivea Stress Protect Serisi

Yeni NIVEA Stress Protect Sprey’in stresli anlarda terlemeyi ve ter kokusunu azalttığı bilimsel olarak kanıtlanmıştır. İçeriğindeki avokado yağıyla koltukaltına hassas bakım yapar. 
Nivea Stress Protect Sprey, pudralı bir deodorant, kullanmadan önce iyice çalkalamak gerekiyor. Çok güzel bir kokusu var. Koruma olarakta çok memnunum, uzun süre dayanıklı. Sabah sıktığımda akşama kadar koruyor ve o mis kokusu hafif hafif burnuma geliyor. Aslında gündüz çok fazla terlemiyorum. Fakat zaman zaman aşırı heyecan, stres veya hızlı hareket etmek gibi nedenlerle fazlaca terlediğim oluyor. Benim gece terleme sorunum var. Gündüze göre daha fazla terliyorum geceleri. Duş aldıktan sonra yine deodorantımı sıkıp yatıyorum, sabah koltuk altımın daha kuru olduğunu ve hala mis gibi koktuğunu hissediyorum.  
Stick ve roll-onu da aynı performansa sahip. Stickte giysilerde beyaz leke bırakma sorunu oluyor maalesef. Ama roll-on ve deodorantta bu problem yok.
Serideki tüm ürünler alkol ve boya maddesi içermiyor.
Günlük olarak roll-on, stick ve deodorant gibi ürünler kullanan biri olarak benim markam Nivea. Black&White serisini koku, koruma, giysilerde beyaz / sarı leke bırakmama gibi nedenlerle çok sevsem de içerik olarak daha temiz olan Pure&Natural serisi son zamanlardaki tercihim. Black&White ile Stress Protect serilerini de düzenli değil ama ara ara kullanırım mutlaka.

4 yorum:

  1. Nivea deodorant hiç kullanmadım , denesem mi ki ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok memnun olduğun bir şey yoksa denenebilir canım.

      Sil
  2. Nihayet kullandığım bir ürün :)) Ben de severek kullanıyorum :)

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)