6 Mart 2014 Perşembe

Ixora'dan 3 Kişiye Kadınlar Günü Hediyesi!

Ixora, 2000 yılında kurulan Espaş Kozmetik markasıdır. Ixora son dönemlerde geleceğin trendlerini takip ederek ürün çeşitliliği konusunda bir çok yeniliğe imza atmıştır. Yurtdışında Almanya, Hollanda, Rusya, Kazakistan, Ukrayna, Azerbaycan, Gürcistan, Irak, Nijerya ve Çat'a ihracat yapan Ixora her geçen gün mağaza sayısını da arttırmaktadır. Dünya genelinde 108 adet konsept Ixora mağazası ve 400'ün üzerinde satış noktası bulunmaktadır.
Ayrıntılı bilgi için ixoraparfum.com
Ixora ile sizlere yukarıda görsellerini gördüğünüz Fantasy Parfüm setlerinden hediye ediyoruz. 3 Kişiye seçmiş olduğu set hediye.
Parfümlerin içerikleri ile ilgili bilgi de verelim ki, seçerken yardımcı olsun size.
PASSION FANTASY
Koku Ailesi: Floral-Fruity-Vanilya
Koku Notaları: Vanilya, Böğürtlen, Şeftali, Kırmızı Meyveler, Orkide, Amber

DREAM FANTASY
Koku Ailesi: Floral-Fruity
Koku Notaları: Kivi, Böğürtlen, Mandalina Çiçeği, Nilüfer, Musk, Sandal Ağacı, Frezya

ROMANTIC FANTASY
Koku Ailesi: Fruity-Aromatik
Koku Notaları: Tutku Meyvesi, Şakayık, Greyfurt, Orkide, Ananas, Musk

DARK FANTASY
Koku Ailesi: Oryantal-Floral
Koku Notaları: Orkide, Mor Erik, Kuş Üzümü, Amber, Kaşmir Ağacı, Yasemin

SEDUCTIVE FANTASY
Koku Ailesi: Oryantal-Vanilya
Koku Notaları: Vanilya, Şekerleme, Amber, Sandal Ağacı

Setlerin içerisinde parfümler ile aynı kokuya sahip krem ve duş jeli bulunmaktadır.

Bu setlerden birini kazanmanız için yapmanız gerekenler ;
*Blogumun izleyicisi olmanız
*İxora facebook sayfasını beğenmeniz gerekmektedir.
*Çekilişi facebook veya twitterdan duyurmak +1 hak
Zorunlu şart değil ama beni Facebook,TwitterInstagram hesaplarımdan takip ederseniz sevinirim. 
Aşağıdaki formu doldurarak çekilişimize katılmış oluyorsunuz.
Son Katılım tarihi 6 Mart'tır.
Herkese bol şans diliyorum!

33 yorum:

  1. katıldım formu doldurdum sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bol şans diliyorum, sevgiler :)

      Sil
  2. katıldım,herkese bol şans :) sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bol şans diliyorum. Sevgiler :)

      Sil
  3. Katıldım herkese bol şans:)

    YanıtlaSil
  4. Merhaba,
    katıldım .. sevgiler .... :)

    YanıtlaSil
  5. katıldım herkse bol şans

    YanıtlaSil
  6. ne güzel böle şeler yapman yaw. :)

    YanıtlaSil
  7. Ne hoş bir kampanya Sevdacım, hem ürünün tanıtımı hemde blog'un tanıtımı olur. Katılan herkese booool şans dilerim canım benim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Ablacım :)

      Sil
  8. Katıldım. Bu arada ben de çekilişime beklerim herkesi :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi şanslar canım. Çekilişinde de başarılar, bol katılım olsun :)

      Sil
  9. katıldım belki kazanırım

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)