25 Şubat 2014 Salı

Golden Rose Rich Color Oje #48

Golden Rose Rich Color Ojeler genel olarak tek katta bile kapatıcı olan ojeler. Ve geniş fırçası sayesinde kolay uygulama sağlıyorlar. 
Golden Rose Rich Color Oje 48 numaralı oje krem yapılı bir oje ve tek katta opaklık sağlamıyor maalesef. Mutlaka 2 kat sürmek gerekiyor. Bir de hiç ince kat oje süremediğim için biraz kalın olunca kurutmada zorluk çektim, çizik çizik oldu. İçinde ince ince ışıltılar var, şişede belli oluyor ama tırnakta pek belli olmuyor. 
Aslında sarı ojeleri kendime hiç yakıştıramıyorum ama yine de bir denemek istedim. Yok, yine beğenmedim kendimde. Yazın daha iyi olabilir aslında uygulaması, duruşu. Şimdi bakıyorum da tam nail art ojesi sanki. Çeşitli uygulamalar için değerlendirebilirim.
**PR ürünüdür. Bir blogger etkinliğinde hediye edilmiştir. 

4 yorum:

  1. Sarı oje sevgim bir başka:)) renk çok güzel Sevda,güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa ne güzel, bana yakışmadığını düşünüyorum ben hep. Teşekkürler canım :)

      6 Mart 2014 01:04

      Sil
  2. Enerji veren harika bir renkmiş.Çok beğendim tatlım.Rich Color ojeleri iki kat uygulamayı seviyorum bende.Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım, Sarının enerjisi var evet ama ben bana yakışmadığını düşünüyorum hep sarının :(

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)