19 Şubat 2014 Çarşamba

En Güzel Sevgililer Günü Hediyesi; İspanyol La Casa de los Aromas Ortam Kokuları!

Ekoz Kozmetik, özellikle Çubuklu, Süslü ve Askılı koku gibi ürünleri ile bildiğimiz bir firma. Özellikle çubuklu kokuları bütün ev ürünleri satan mağazalarda görmeniz mümkün. Bana da geçtiğimiz haftalarda çubuklu kokularından gönderdiler, en kısa sürede onları da yazacağım.
Ekoz Kozmetik izleyicilerimden 1 kişiye Bambu ve Menekşe Çubuklu Kokularından hediye etmek istiyor.
Kazanmak için yapmanız gerekenlerde çok kolay;
*Blogumun izleyicisi olmanız (GFC ile),
*Ekoz Kozmetik Facebook sayfasını beğenmeniz
Aşağıdaki formu doldurarak çekilişe katılmış olacaksınız.
En Güzel Sevgililer Günü Hediyesi; İspanyol La Casa de los Aromas Ortam Kokuları dedik ama bizim çekilişimize son katılım tarihi 19 Şubat.
Hepinize bol şans diliyorum.

6 yorum:

  1. Merhaba,
    Şartları yerine getirip çekilişe katıldım, güze kokulara bayılırım:)

    YanıtlaSil
  2. hakikaten güzel kokular. :))
    Hayırlı çekilişler..

    YanıtlaSil
  3. merhaba
    bende katıldım,hiç kullanmadım dogrusu merak ettim.
    denemek nasip olur inşallah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi şanslar diliyorum o zaman :)

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)