20 Şubat 2014 Perşembe

Cikolatabu.com'dan 2 Kişiye Hediyemiz Var!

Cikolatabu.com'dan çook tatlı hediyelerimiz var! Hediyemize geçmeden önce firmamızı tanıyalım;
Cikolatabu.com - Sevgililer Günü - İlan-ı Aşk
2007 yılı başında, çikolatanın sadece satın alınan bir lezzet değil; aynı zamanda çok güzel bir hediye seçeneği olarak konumlandırılmasını misyon edinerek piyasaya giriş yapan ChocChic Çikolata Tasarım; kalitesi ve lezzetiyle , kısa zamanda adından söz ettirir noktaya gelmiştir.
Cikolatabu.com - Sevgililer Günü - Kolye Hediyeli Çikolata
Tasarımları tamamen ChocChic’a ait olan ve Pelit Çikolata tarafından üretilen ChocChic Çikolataların ; halen 300’ü aşkın özgün modeli bulunmaktadır.
Cikolatabu.com - Sevgililer Günü -My Heart Is Yours

ChocChic, Şubat 2011 itibariyle yeni bir ilke daha imza atarak hediye sektörüne çok farklı bir boyut kazandıran, “Konuşan Çikolatalar”ı hayata geçirmiştir.
Cikolatabu.com - Kişiye Özel Gün - Işıltılı Aşk Çikolatası

Hazır sevgililer günü yaklaşırken kesinlikle göz atmanızda fayda var. Beylerin kesinlikle görmesi gerekiyor, sevgilinizin, eşinizin görmesini sağlayın mutlaka kızlar:) Sevgililer Günü modülü altındaki konuşan, mesajlı, fotoğraflı çikolatalar harika.
Cikolatabu.com - Kişiye Özel Gün - Şeker Doğum Günü

Doğum günü, Söz-Nişan, Yeni İş gibi özel gün çikolataları, Konuşan, Fotoğraflı, Mesajlı bir çok çeşidi olan cikolatabu.com eğlenceli hediye vermeyi sevenler ile ne alacağını, seçeceğini bilemeyenler için. Bana mesajlı / fotoğraflı v.s. bir çikolata gelse mutluluktan havaya uçardım mesela :)

Gelelim bizim hediyemize;


2 Kişiye Burç Çikolata Hediye

Astrolojiye ilgisi olanlar, burçlar hakkında merak ettiğiniz her şey bu çikolatalarda! Özellikleri, sevdikleri, sevmedikleri, uğurlu günleri ve daha birçok şey... Üstelik sadece siz çikolataseverlere özel tüm bu detayları ünlü ve uzman Astrolog Zeynep Turan yazıyor!  

Kendinize, sevdiklerinize, dostlarınıza, iş arkadaşlarınıza; kısacası herkese hediye edebileceğiniz 2014'ün en iddialı, en havalı hediyesi ve tabii ki en lezzetli :)

Ben hemen kendi burcumun görselini paylaştım :)

Kazanmanız için yapmanız gerekenler ise;
*Blogumun takipçisi olmak
*Cikolatabu.com'un Facebook sayfası nı beğenmek, Twitter dan takip etmek
Ek hak olarak;
Cikolatabu.com sitesine buradan üye olduğunuzda +2 hak elde etmiş olacaksınız.

Zorunlu şart değil ama beni Facebook,Twitter, Instagram hesaplarımdan takip ederseniz sevinirim. Cikolatabu.com'u da Instagram hesabından takip edebilirsiniz.

Çekiliş 20 Şubat tarihinde son bulacaktır.
Aşağıdaki formu doldurduğunuzda çekilişe katılmış olacaksınız.
Herkese bol şans diliyorum.

20 yorum:

  1. katıldım herkese bol şans
    sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Sevdacım bu da farklı bir hediye katagorisi ha... E ee katılan arkadaşlara bol şans dilerim.. Nasılsın bu arada, yemekler, tarifler, gezmeler, kitap okumalar nasıl gidiyor. Ben bir çok şeyi kaçırmış olabilirim diye sordum..malum koşuşturup duruyorum..Sevgilerimle iyi haftalar dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Ablacım, tatlı bir hediye verelim dedik :) Çok şükür ablacım iyi gidiyor. Sevgiler :)

      Sil
  3. Şansımı bir kez daha deneyeyim bakalım :)

    YanıtlaSil
  4. Konuşmasına gerek yok çikolata olsun yeter :Pp

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hihihi zaten sohbet etmeyeceğiz anında yiyeceğiz diyorsun :) bence de :)

      Sil
  5. Telefondan katildim umarim olmusturr bnde yengec burcuyum gorunce dayanamadim sevgiler=)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Burçdaşım olmuş olmuş kontrol ettim. Bol şans :)

      Sil
  6. bunlar nerde satılıyo söleseneeee nolurrrr. nette demiyom piyasada yaniiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Piyasada hiç görmedim Deep. Maalesef bilemedim :( Özel çikolata butiklerine bir bakmak lazım

      Sil
  7. katıldım, çok güzel bir çekiliş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, bol şans o zaman :)

      Sil
  8. Canım çuku istedi ama rejimdeyim:)))
    Güzel haftalar Sevdacığım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Ablacım, bol şans rejiminde :)

      Sil
  9. Ben de katıldım sanırım yetişsbildim :))

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)