22 Şubat 2014 Cumartesi

Cikolatabu.com Çekiliş Sonucu

Cikolatabu.com'dan 2 kişiye burç çikolatası hediyemizi acaba kimler kazandı? :)
Çekilişimize 43 kişi katıldı. Siteye üyeliğe +2 ek hak vermiştik ve böylece 95 katılım hakkı oldu.
Çekilişi random.org aracılığı ile yaptım. İşte kazananlar;
1. Şanslı Kirpik Kız 
2. Şanslı ise Cadının Kozmetik Kazanı
Kirpik Kız ve Cadının Kozmetik Kazanı'nı tebrik ediyorum. 
Kazananlar 3 gün içerisinde bana geri dönüş yapmazlarsa çekilişi tekrar edeceğim.
Katılan herkese çok teşekkür ederim. Yeni çekilişlerde görüşmek üzere.
Cikolatabu.com firmasına işbirlikleri için teşekkür ederim.

1 yorum:

  1. ÇOK Sevindim .>))))) hemen yolluyorum bilgilerimi :)

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)