20 Şubat 2014 Perşembe

Çekiliş Sonucu: İspanyol La Casa de los Aromas Ortam Kokuları

14 Şubatta En Güzel Hediye İspanyol La Casa de los Aromas Ortam Kokuları sloganı ile duyurduğumuz çekilişimizin kazananı belli oldu. Çekilişe 39 kişi katıldı, sonucu random.org sitesi ile belirledim.
Ve.... Kazanan
Hatice Tokmak oldu. Tebrik ediyorum.
Hatice Tokmak'a hemen mail atıyorum. 3 gün içerisinde bana geri dönüş yapmazsa çekilişi tekrar edeceğim.
Kazanan herkese çok teşekkür ediyorum. Yeni çekilişlerde görüşmek üzere :)
Ekoz Kozmetik'e hediyeleri ve işbirlikleri için teşekkür ederim.

1 yorum:

  1. merhaba bu gün benim doğum günüm nasıl sevindim anlatamam ilk hediyem sizden,çok teşekkür ederim.
    iletişim bilgilerimi hemen gönderiyorum

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)