8 Şubat 2014 Cumartesi

Bitenler #44

Veee 44. bitenler yazım ile burdayım :) Bakalım neler bitirmişim son zamanlarda;
John Frieda Full Repair Onarıcı Şampuan; Son zamanlarımın favorisi. 3. ya da 4.yü aldım. Aramız iyi şimdilik. Yazısı burada
Nivea Pure & Natural Tonik; Sevdiğim bir tonik. Tekrar alabileceklerimden. Yazısı burada
Yves Rocher Pure System Pore Clearing Mask; Sevdiğim bir maske. Yazısı burada
Kiehl's BB Krem; Bundan 3 tane bitirdim. 1 tanesi bile epey uzun süre gidiyor. Kiehl's deneme boy / tester ürünleri çok güzel oluyor, ürün ile ilgili bir fikir oluşturabilecek kadar kullanılabiliyor. Bu BB kremi de sevdim. Elimdekilerden bitirirsem almayı düşünüyorum.
Purederm Snail Maske; Yazısı burada 
Avon Body Cellu-Sculpt; Düzenli kullanmasam da kullanmayı seviyorum. Yerine yenisini açtım bile.
Nivea Burun Bandı; Sevdim bu bantları. Yazısını da yazacağım bir ara.
Rossmann Fuss Wohl Ayak Bakım Balsamı; Uygun fiyatlı bir ayak kremi. Yazısı burada
Bath&Body Works Love Love Krem testerı; Makyaj Blogum'un hediyelerinin arasından çıkmıştı. Miss gibi kokuyordu.
Flormar Supershine 04 Oje; Uzun zamandır düzenli oje sürmediğimden pek oje de bitiremez olmuştum. Sonunda bir tane daha bitti. Yazısı burada 
Watsons Avakadolu Saç Maskesi; Yazısı burada
Durance Centifolia Gülü Vücut Lostonu testerı; 1 kere anca kullanabildim. Kokusu güzel.
Kiss My Face Whenever Şampuan; 2-3 kullanımlık bir deneme boyu. Saçlarımı fazlaca dolaştırdığı için 2. kullanımda sadece saç diplerime kullandım, uçları başka şampuanla yıkadım. SLS, paraben içermiyor, hayvanlar üzerinde test edilmemiş. 
Essence Urban Messages Eyeliner; Şimdi bakıpta makyaj ürünü bitirdim sanmayın. Bu eyelinerı sadece 1 kere sürdüm ve bitti. Essence ürünlerini genel olarak seviyorum ama ilk defa böyle bir ürünü ile karşılaştım. Başlamadan bitirdiğim bir makyaj ürünüm var benim :)
Avon Makyaj Temizleyici; Ben bu makyaj temizleyiciden kaçsam da hediye falan geliyor, yine kullanıyorum. Yalnız bir dönem kullanığımda gözlerimi çok yakmıştı, bu sefer sorun yaşamadım.
Hiç fena değilim, epey de ürün bitirmişim. Aferin bana :)

14 yorum:

  1. Kesinlikle! Tebrik ediyorum seni :)
    Durance'nin öyle küçük pakette testeri olduğunu daha önce görmemiştim. Avon göz makyajı temizleyicisi favorimdir, ve bugüne kadar hiç gözlerimi yakmadı.
    Açılsın yeniler, gelsin yeniler :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım :) Bir etkinlikte vermişlerdi o testerları. Avonu eskiden de kullandım çok yakıyordu gözlerimi, bu sefer o kadar yakmadı. Evet canım, gelsin yeniler, kullanılmayı bekleyen çok şey var :)

      Sil
  2. John Frieda sampuani ben de kullandim cok sevdim.Buyuk boyunu almaya gittim ama icerik olarak market urunlerinden farki yok diye giovanni aldim dondum :) Yenilere epeyce yer acmissin bu arada :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. John Frieda nın içeiği iyi değil ama saçlarıma da iyi geldiği için devam ediyorum mecburen. İçeriği temiz şampuanlarla da yoluk saçlı keçeleşmiş saçlı biri oluyorum :) İyi gelmiyorlar saçlarıma. Açtım açtım, çok şükür. Bir de makyaj malzemesi bitirseydim :)

      Sil
  3. Bb kremi bende çok merak ediyorum.
    Gidip baksam iyi olacak. :)
    John Frieda yazısına da hemen ışınlanıyorum beybik :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. BB krem çok iyi, bir dene mutlaka. John Frieda dan çok memnunum :)

      Sil
  4. Yves Rocher'nın maskeleri genelde başarılı oluyor.

    YanıtlaSil
  5. Sen bu konuda istikrarlısın azizim. Ben bir şey bitti mi yenisini almaya üşeniyorum :) Hadi yeni yazıları bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bitirmeden stokladığım için bitti mi sadece yenisini çıkarıyorum yerinden, çok kolay oluyor :P

      Sil
  6. Flormar'in ojelerine bayiliyorum. Burada fazla yerde yok ne yazik ki. Annem izinden gelince kuzenden siparis verdim. Bol bol stokladim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güle güle kullan canım sen de. İyi yapmışsın, flormarın ojeleri güzeldir.

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)