7 Şubat 2014 Cuma

Bath and Body Works Sweet Pea Body Butter

Bu yoğun krem cildinizi 24 saat nemli tutar ve mis gibi bir koku ile yumuşacık bırakır. Hindistan cevizi, Shea yağı ve Murumuru yağı ile zenginleştirilmiştir. 
Mis gibi çiçek kokan bir body butter. Daha önce de çeşitli markalarda body butter kulladım ama ismine uygun şekilde tereyağ / krema kıvamında olan ilk body butterım. Kullanması çok kolay, vücut tarafından hemen emiliyor. Özellikle kuru bölgelerde müthiş başarılı. Sürdükten sonra uzun bir süre nemlendirme özelliği geçmiyor. 
Sürdükten sonra 4-5 saat geçmeyen meyveli / çiçeksi bir kokusu var. Yapısı çok güzel, az bir miktar kullanmak yeterli. Kat kat sürmeye de gerek yok. 
Hayvanlar üzerinde test edilmemiştir. 
Petrol ve maden yağı içermez.
Fiyatını maalesef hatırlamıyorum biraz yüksek sanırım fiyatı. Bir de maalesef Bath and Body Works mağazaları çok yaygın değil. İndirim dönemlerinde aklınızda olsun.

3 yorum:

  1. Merhaba,
    Bloğunuzu çok beğendim ve takipçiniz oldum. Sizi de bloğumda takipçi olmaya beklerim. Çok sevgiler
    http://mommyslifetime.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,

      Teşekkürler, geleceğim ziyaretinize ilk fırsatta :)

      Sil
  2. Benim de cildim çok kuru olduğu için en çok kullandığım cilt bakım ürünlerinin başında nemlendiriciler geliyor, en sevdiklerim de mis gibi kokanlar. Güle güle kullan canımcımm.

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)